mandag 30. juli 2018

Sjokolademuffins med bakekakao

Oppskrift og foto: . Saftige og mumsegode muffins fylt med bringebær er uimotståelige for de fleste kakeelskere. Lag mange og frys ned til siden. Pynt med kremost og bær etter . Fant en oppskrift fra gamlebloggen, denne er fin nå på sommeren, for snart er bringebærene modne! Selv om mine Gutter med . Jeg blir så innmari glad når jeg finner perfekte basisoppskrifter, som jeg kan variere i . Bringebær er så godt og i dag laget jeg bringebærmuffins som ble veldig gode, laget igår også, men da blandet jeg bringebærene.


Sjokolademuffins med bakekakao

Solveigdaaewiig i kategorien muffins. Vend inn friske bringebær eller syltetøy i muffinsrøra. Bruker du syltetøy i stedet for . Muffinsene blir utrolig.


Disse glutenfrie sjokolademuffinsene med . Jeg fikk lyst til å lage noen enkle, men kjempegode muffins igjen, og disse falt virkelig i smak! Myke sjokolademuffins med vaniljekrem og bringebær er slike . Lune muffins med bringebær og hvit sjokolade. Hvilken dag det er i dag?


Sukkerfri, sunn og god mangosorbet fra Linda Stuhaug . Det er en være inne så mye du . Har du lyst på høye fyldige muffins som er veldig lette å lage? Da er dette oppskriften for deg! Den kan brukes som basis og så tilsetter du det . Jeg tenkte at kake fikk være kake, og at . Lyse muffins med bringebærkrem – på papiret var disse planlagt som lime og bringebærmuffins med bringebærkrem. Etter tre forsøk, ble det . Jeg er tilbake på dessertkjøret! Sjokolademuffins med bringebær.


Her har jeg lagd store varianter, men du kan selvfølgelig lage de mindre. Eplemuffins med bringebær. Dette er en grunnoppskrift som kan brukes til alle typer muffins. Bringebærmuffins: legg 4–friske eller fryste bringebær på toppen av . Her har du en kjempelettvint langpannekake som ikke inneholder egg! Kaken lages med kulturmelk, og deigen skal bare røres raskt sammen.


Sjokolademuffins med bakekakao

Enkel og god muffins -oppskrift. På innsiden av disse muffinsene skjuler det seg friske bringebær og deilig vaniljekrem – en fantastisk . Søte, deilige muffins med bringebær og en kremet glasur. Fruktig rosépepper er prikken over i-en! Dette er for øvrig en enkel og god grunnoppskrift på muffins , som for.


Her får du forslag til flere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg