torsdag 19. juli 2018

Mensmurringer ingen mens negativ test

Hadde ikm på torsdag, men fortsatt ingen mens. Dere som er gravide, hadde dere symptomer før positiv test. Ingen menstruasjon , negativ test 24.


Negativ test og ingen mens ? Flere resultater fra forum.

Har bare testet negativt , sist onsdag. Siden onsdag har jeg hatt mensmurringer som kommer og går. Føler kanskje de øker litt i styrke i dag. Rekordmange som er over IKM og negative tester ! Mensen kommer ikke og g- testen er negativ.


Mensmurringer , men ingen mens. Hei, jeg og kjæresten min har ikke egentlig kommet dit i forholdet at vi planlegger barn, men mensen min er dager for sen og jeg har hatt . IKM i dag, men neativ test.

Graviditet, spedbarn og. Kanskje det er en falsk negativ graviditetstest ? Hva skjer når graviditetstesten er negativ , men du har forsinket menstruasjon ? Temaoversikt › Gynekologi og graviditet Mens murringer - Gynekologi og graviditet - Doktoronline - Forum forum. Husk bare på at om testen er negativ idag, så kan du allikevel være gravid. Jeg har hatt skikkelig mensmurringer de siste dagene, er på rugedag 9. Da jeg var gravid første gang (hjemmelaget) hadde jeg veldig mens murringer, det var det som gjorde at jeg tok en test.


Men heldigvis ingen tegn til blod. Når det gjelder test så tok jeg på dag den var negativ og jeg gikk rett i . SVAR: Hei Uteblitt mens kan være tegn på at du er gravid ja. Nå har det gått dager, altså dager siden sist mens , og fremdeles ingen mens. En positiv test stemmer nesten allti mens en negativ test kan være tatt for . Det er ingen tegn til at mensen skal komme. Tok en ny test i dag, negativ , har tilsammen tatt tester nå.


Etter den lille mens har jeg opplevd mensmurringer siden. Har tatt tester de siste morningene men alle er negative.

Var hos gynekolog for 2 . Jeg skulle hatt mens iløpet av denne helgen, men ingen tegn til noe som helst! Har hatt mensmurringer i flere dager nå og har hele tiden tenkt at tanta er på vei! Jeg er nå bare noen dager unna menstruasjon og håper som dere vet at den ikke kommer. Testen ligger klar og venter på meg.


Jeg hadde såre pupper og mensmurringer og var veldig humørsyk, he he…. Absolutt ingen , testa til og med negativt noen dager etter forventet mens. Mitt aller første tegn på graviditet var dagen jeg ventet mensen ,. Jeg hadde ingen tegn før positiv test , men en uke etter kom kvalmen,.


Er du gått dager over tiden, skal testen være positiv hvis du tidligere har hatt. Jeg tok en test nå når jeg har mensen , men ble negativ ! Familieliv, annonsørinnhold fra VG. Noen får mange symptomer, mens andre merker liten forandring på kroppen,. Denne blødingen kommer ofte litt tidligere enn forventet menstruasjon ,. Dagen du venter mensen er kommet, men fortsatt er ingen mens i sikte. Nervøs og spent tar du graviditetstesten og får se … én enslig strek.


Men jeg ønsker å uttrykke følgende: INGEN spørsmål er dumme. Litt mensmurring i magen, men ellers normalt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg