torsdag 12. juli 2018

Gravid etter p piller

Her produseres det grytekluter på løpende bånd om dagen. Disse er så morsomme å hekle , og fort går det også. Disse søte gryteklutene med vaffelmønster , fant jeg også hos Erikshjälpen i Sverige i sommer!


Og tilfeldighetene ville det slik at jeg planla å hekle noen tykke , . Disse gryteklutene er heklet i vaffelmønster ;. Frøken Lykkelig: hekling.

Jeg har alltid flere strikke og hekle prosjekter gående på en gang. Ellers har jeg lært meg vaffelmønster - hekling , og det blir jo kjempefint! Tar litt lenger tid å hekle , hvertfall enda. Når jeg er hjemme på ferie, har jeg som regel bedre tid til å slappe av.


Sist jeg var hjemme lære mamma meg å hekle vaffelmønster. I denne DROPS video viser vi hvordan du hekler et enkelt vaffel mønster. Dette mønsteret er fint å. Min egen strikkeoppskrift på grytekluter som går raskt å strikke pga at det strikkes rett på hver pinne.


GRYTEKLUTER I VAFFELMØNSTER.

Denne gangen var det ei som bestilte par grytekluter i vaffelmønster. Disse har jeg heklet mange av etterhvert. Ett par i rosa med brun kant.


Jeg la i går ut en video om hva jeg tuslet med i håndarbeid … Og der heklet jeg også vaffelmønster , så nå legger jeg ut den videoen jeg så etter . Denne gratis oppskriften inneholder en enkel veiledning, så du selv kan hekle fantastiske grytekluter med bobler. Oppskriften kan følges av både nybegynnere. I og med at det er overkommelig prosjekt for de fleste.


Hekle ytterligere st = st. Lag for eksempel disse flotte grytelapper i vaffelmønster. Genser med vaffelmønster. Hvit vaffel-kjøkkenklut. Garn: Mor Aase bomull. Legg opp luftmasker.


Fikk et lurt tips om å hekle disse gryteklutene med dobbel Petunia tråd. De blir så tykke og gode :-) - hekle lm - st i 4. Kan tenke meg at blir . Etter det lagde jeg bobler slik. Og jeg husker at oldemor heklet på samme måte.


Det finnes ikke noen bedre grytekluter.

Vaffelmønsteret gjør de tykke og gode.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg