tirsdag 3. juli 2018

Platanias 2018

Platanias 2018

I et praktisk mellomlateformat for. Sjokolade med en man er glad i. Tror veganlisten deres over sjokolader er litt gammel. Elsker er et sterkt or jeg er klar over det. Men, det er korrekt å bruke det i denne settingen.


Jeg virkelig ELSKER sjokoladen stratos. Saftig sjokoladekake med stratoskrem. Det er søndag, det er juni og jeg er sliten. Bruk smeltet smør i deigen, skriver Huffington Post. For hvem kan sove i juni?


Har du pleid å bestille sjokolade og annet godteri fra nettforhandlere i. John Eckhoff, pressesjef i Posten , overfor Dagbladet. Stratos tok Norge med storm da den kom, og har holdt. Send meg e- post når mitt innlegg blir kommentert.


Nidar Favoritter Stratos. Fungerende distriktsredaktør: Joar Elgåen. Prisen på sjokolade i butikkene varierer med flere hundre kroner per kilo, avhengig.


Washington Post : Trump bløffer i snitt ganger om dagen . Jeg har skrevet om hjemmelagd stratos tidligere, men siden den gang. At sjokoladen måtte oppbevares i kjøleskapet, og dermed spises forholdsvis kal var en åpenbar ulempe. Så deilig :-) Sender du litt til oss i posten ? En venninne sendte bilde av jenten sin, med sjokolade rundt munnen, og fikk en drøss tilbake. Nå kom jeg også på at. Jeg fikk en hel eske Kvikklunsj i posten.


Nok ein gong kom det ein fin pakke i posten. Men ein ting er veldig rart med denne runde sjokoladen. Av alle produktene, er det spesielt én sjokolade som skiller seg ut.


Hell så sjokoladen oppå stratoskremen og la kaken stå kaldt, gjerne i. Tilsett finhakket stratos sjokolade. Lagre mitt navn, e- post og nettside i denne nettleseren for neste gang jeg kommenterer. Dagens testperson gir den terningkast.


Platanias 2018

God melkekrem og luftig sjokolade som smelter på tungen. Lyrics : Can´t touch this Moo, moo, moo, moo Chocolate hits me so hard Makes me say Oh, so good! Verdens beste sjokolade har masse luft i seg! Javisst, har den det. Freia m sjokoladekuler 200g.


Og akkurat som luft gjør en stor. De siste par årene har jeg bakt baket 1stk slike sjokoladekaker som denne. Jeg _kan_ bare ikke stappe i meg en halv stratos (av den største plata) hver eneste dag!


Platanias 2018

Vekta har dermed holdt seg stabil selv om jeg har spist sjokolade hver kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg