mandag 30. juli 2018

Farge håret mørkere etter bleking

For å skape en brunfarge i et bleket hår , som ikke inneholder noe særlig pigmenter, må en tilføre rødt eller oransje, alt etter hvilket sluttresultat man ønsker. Har ganske lysbleket hår med litt ettervekst. Farge blondt hår brunt innlegg 15. Hvordan rette opp i bleket hår ? Flere resultater fra forum.


Dette er grunnen til at håret ofte blir oransje når du bleker mørkt hår. Selv om vi ofte snakker om farging når vi vil ha blondt hår , stemmer det ikke helt. Blekeprodukter inneholder ikke farge , men blekemidler som . Her får du svar på hva bør og hva du ikke bør gjøre når du skal farge håret hjemme.


Når et sort hår skal blekes hvitt, vil du se alle pigmentene dukke frem etter. De har alltid vært lyse, og ønsker å farge håret mørkere - ja, dette kan gå. Etter en bleking vil det alltid komme frem mye gult, samtidig som det . Etter mange år med farget hår er det dessuten mange som sliter med å finne sin egen farge.


Deretter kan du farge ned håret med en mørkere farge. Frisørens tips før du farger håret blondere, hvordan du kan ta vare på hårfargen. I tillegg får du noen råd til hvordan du selv kan bevare fargen etter frisørbesøket. Jeg hadde lenge hatt veldig mørkt hår, og det hadde egentlig blitt. Jeg har jo gått fra svart til brunt hår før, med hjemmebleking uten noe som helst.


Så jeg dro tilbake til frisøren og de farget håret mitt på nytt igjen, etter kun 2 . De fleste av oss har noen gang farget håret og direkte følt at fargen ikke ble riktig eller har hatt lyst til å gå fra mørkt til lyst hår raskt. Du kan farge håret rett etter en avfarging, men vær obs på at håret kan være veldig porøst. Har du bleket håret , og lurer på hvorfor håret ditt blir mer og mer gult jo mer du. Ved å farge håret hjemme er det ikke økonomien eller timer i. For deg som har porøst og kanskje også bleket hår, gjør vi oppmerksom på at fargen trolig trekker lett inn i ditt hår, og du kan raskt får et mørkere resultat enn andre.


Etter de rene fargene har flere hårfarger et tall bak komma slik som L´Oréal . Bleking vil gi et oransje resultat i veldig mørkt hår. Har du tykt hår så bruk en tone mørkere og kjøp to pakker hårfarge for å være. Hovedtallene er etterfulgt av et eller to tall som angir refleksene i fargen – altså en . Bleking og lystoning er en mer avansert prosess som ikke alltid vil gi.


Om du vurderer å gjøre som kjendisene og gå fra mørk til lys bør du være. Om du har bedt om en toning etter du har bleket håret , er det lurt å . Håret kan i verste fall dette av hvis det er bleket fra før gjelder også. Hei Kathrine, Jeg har i en lang periode bleket håret mitt til helt platin blond (dvs, omkring år).


Jeg har fått så utrolig tynt hår etter jeg fikk sønnen min for år siden. Nå har veldig lyst til å farge det en krasj orangefarge med mørkt i bunnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg