onsdag 25. juli 2018

Emmaljunga hjulpakke outdoor

Emmaljunga hjulpakke outdoor

Kjøreposen er (nesten) ferdig. Hetta ble strikket på etter monteringen. Jeg funderte lenge og vel på om jeg skulle strikke kjørepose til lille Noah. Kjøpepose strikket med Eskimo som er 1 ull. Har strikket denne kjøreposen til den lille i magen.


Tykk og god til en septemberbaby. Er laget hull bak slik at den kan brukes i bilstol også. Babysett og kjørepose. Posen er strikket til bilstol med hull for selene. Her ser dere hvordan strikkasettet jeg strikka til Tiril ser ut på.


Den samme basen kan så brukes med den bakovervendte bilstolen Sirona Z. En av gavene var denne myke og varme kjøreposen strikket etter. Dagene går og blir til. På baksiden lagde jeg et lite hull slik at den også kan brukes i bilstolen.


Emmaljunga hjulpakke outdoor

Oppskriften og garnet . Da har jeg endelig fått tatt bilde av kjøreposen jeg har strikket. Denne Pinnen ble oppdaget av Mariann Jørgensen. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Marius kjørepose - bare vrang barevrang.


Strikket i klassiske farger, og jeg har brukt Drops Karisma. Da jeg fant ut at jeg skulle få et november-barn ønsket jeg å strikke noe som. Valget falt på en bilstolpose. Pent brukt kjørepose i 1 ull til bilstolen eller vognen.


Emmaljunga hjulpakke outdoor

Hull til selefestet. Kan vaskes på grader . Herlig kjørepose i dyp blå farge. Jaja, da er det godt å bruke tida med strikketøyet.


Garnpakke med oppskrift og alt garnet du trenger for å strikke det superpraktiske bilstolteppet til babyen. Bilstolteppet har åpninger til stroppene og festet, og det . Smart kjørepose til bilstol! Håndlaget av Tonerose handlagetavtonerose. En kjørepose til bilstolen til babyen er kjempekjekt!


Emmaljunga hjulpakke outdoor

Frem til nå (Lukas er akkurat blitt 6mnd) har vi brukt hjemmestrikket kjørepose , . Håndstrikket - alltid spesielt! Tema smart superwash.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg