mandag 25. april 2016

Send stratos

Denne kan du servere til både kresne fitnessjenter så vel som mor og far. Se Sonias enkle oppskrift med blant annet. Har du smakt hvit pizza ? Smakfull, frisk, sunn og mettende grønn ris som passer til alle måltider!


Sunnere pizza med kylling og kremet pestosaus — Hege Hushovd.

Her kommer oppskrift på en hvit pizza med creme fraiche, chili, hvitløk og friske . LINDASTUHAUG - det skal vere en opptur med sunn mat! Hvit pizza med kylling, cherrytomater, mozzarella og basilikum. Sunn grøt med appelsin og kanel à la Vibeke Klemetsen.


Kjøleskapsgrøt med yoghurt og solbær. Store mengder ost, hvit bunn, pepperoni, kanskje litt pølser og ananas på boks. Lavkarbo hvit pizza.

God fredag, i dag skal dere få en oppskrift på en sunnere fredagspizza av meg, en lavkarbovariant jeg ble veldig fornøyd . Hei alle pizzaelskere! Da anbefaler jeg deg å prøve ut denne med kremet pestosaus og . På en hvit pizza har man har byttet ut det tradisjonelle tomatsausen med en saus av creme fraiche. Ovnsbakte epler med kanel og honning ( sunnere variant) . Da var det endelig på tide å legge ut oppskriften for både pizzabunn og fyll, for jeg vet mange har siklet et par dager på denne. Hjemme hos oss spiser vi ofte pizza , men vi lager sjelden den samme pizzaen to ganger.


Da bør du prøve å lage sunn pizza med søtpotet- eller blomkålbunn. Spis pizza med god samvittighet. Både pizzadeig og pizzafyll kan enkelt gjøres sunnere ved å velge mer næringsrike ingredienser, forteller Silje Bjørnsta ernæringsfysiolog og . Jeg har lenge hatt en liten oppskrift som jeg har ventet med å publisere, og jeg synes det passet godt å få på noe matprat på bloggen nå! Deilig pizza med topping av mild avokado og spenstig spekeskinke!


Det er en sunn lasagne . En sikker vinner til middag! Med en pakke Lofoten røkt laks i kjøleskapet kan du toppe familiens kos med en sunn og velsmakende pizza. Restemiddag fra i går, pizza med sunn og proteinrik havrebunn#129316; Oppskrift bunn.

Andre halvdelen er hvit pizzasaus av philadelphiaost og rømme, med . Pizza med Lofoten røkt laks. Deigen dekker en stor stekeplate, er enkel å kjevle ut og smaker nydelig. Nydelig hvit pizza med grov pizzabunn, kylling, cherrytomater og rødløk.


Servert med masse ruccola eller en sidesalat blir dette en sunn og . Da har du, i følge meg, tre valg: Rød tomatsaus, grønn pesto, eller hvit pizzasaus med hvitløk og urter. Tomat er jo klassisk, men det er faktisk .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg