tirsdag 5. april 2016

Steke pai varmluft

En paibunn lages vanligvis med smør og mel, denne gangen har jeg. Stek videre ved 2oC, (over og undervarme - (1oC ved varmluft ) i . Dryss osten i paibunnen. Fordel deretter brokkolibukettene og de soltørkede tomatene over.


Hell på eggeblandingen. Og så vil vi helst at den beholder formen og ikke krymper når vi steker den. Skal ha gjester i dag og skal servere pai som er best varm. De skal begge stekes i ovnen i min. Hvordan bør jeg gjøre det mon tro?


Dermed er paibunnen klar til å fylles med ønsket fyll og stekes videre. Paideigen kan også brukes til galette, pai som lages uten form, empanadas, små. Anonymforum - Skravle - Foreldreforum forum. Her deler jeg oppskriften på squashpai med dere, restene kan fryses og.


Stek i minutter på 2grader varmluft. Den er ikke helt ferdig . Da foreslår jeg en pai , hvor du selv bestemmer hva du vil fylle den med. Her viser vi deg steg for steg hvordan du kan lage en paibunn som er perfekt til. Du kan steke på flere riller samtidig. En sunn pai kan smake vel så godt som en med høyt kalori innhol men.


For steking og baking. Dagens meny bestod av hjemmelaget pai med kylling og brokkoli. Bunnen forhåndsstekes midt i ovnen på 1grader ( varmluft ) i min.


Kyllingfilete stekes på forhånd slik at den er gjennomstekt før den legges oppå . Men, skal du lage en pai fylt med mye frukt og bær er sjansen for at du får en rå og bløt bunn stor. Da blir det fort en sprettball som krymper når den blir stekt. Bake og steketidene stemmer ikke lenger, og emaljen blir skadet.


Varmetype Varmluft eco. Så tenkte jeg om jeg kan vente med å helle oppi fyllet og steke paien i. Pai med bacon og paprika. Er det en sånn pai med grønnsaker og kjøtt eller noe, synes jeg den er best varm. I FORMs tomatpai med blomster av svarthyll, spinat og feta er perfekt til lange. Stek paien i minutter på 1grader varmluft.


Skru ned til 2°C varmluft. Trykk OK for å starte. Forvarm stekeovnen til 2°C, varmluft. Rull ut pai - eller pizzadeigen på et bakepapirkledd stekebrett. Smør kremost og pesto utover bunnen i et jevnt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg