fredag 1. april 2016

Mariusgenser mini alpakka

Vanskelighetsgrad: Middels. Mariuskjole, strikket i Mini Alpakka. Utrolig myk og behagelig!


Alpakka er det mest isolerende garnet vi har i . Størrelsen jeg lagde skulle være XS, men den er . Prjónauppskriftir av Bergþór Pálsson.

Lagret fra Uploaded by user . Strikket i Peer Gynt fra. Svårhedsgrad: Middel. Alternativ garntype: Tynn merinoull, Mini alpakka , Mandarin petit . Fanagenser, strikket i Mini Alpkka.


Unglaublich weich und angenehm. Finn denne og andre Pins på Kofter av Linda Naurstad. Rauma Ullvarefabrikk Lille Lerke – pinne nr. This is an easy knit sweater, where you .

Denne Pinnen ble oppdaget av May Stenjor. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Gratis oppskrifter i DROPS Alpaca. Do you want more knitting pattern suggestions? Click here to see all patterns from Yarn Group A, where DROPS Alpaca can . My Size pattern by PetiteKnit.


Nr 15c Fana hel dress og lue i Mini Alpakka. Garn, Smart Superwash. Jeg strikker str L etter oppskrift fra Sandnes norske ikoner tema 35. Fremgangsmåten i oppskriften er fritt stjelt fra andre . Bilderesultat for mariusgenser herre. Sandnes tema Klassikere voksen, Setesdal i Sisu eller Mini Alpakka.


I etterkant har jeg strikket meg en mariusgenser og den har jeg bodd i . I våres spurte jeg søsteren min om hun ville ha en strikkegenser i konfirmasjonsgave, og jeg ble veldig glad da hun sa hun ønsket seg en . Jeg har akkurat begynt å strikke med Sandnes Mini alpakka , og den er. Garnalternativ sandnes mini alpakka , sandnes mini duett Nr 2 . Bruk aldri skyllemiddel eller balsam på plagg av alpakka ! Når en alpakka genser eller jakke er ferdigstrikket, vasker jeg den aldri. Eg har strikka i sandnes mini alpakka , tynn trå og strikka i, men behagelig genser å ha på.

Han som har fått den har brukt den kvar dag i ei veka . Fra heftet Tema Norske ikoner strikket i Mini Alpakka. ALPAKKA inneholder 100 .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg