fredag 8. april 2016

40 År dikt humor

Skal du skrive en års hilsen, og trenger litt inspirasjon eller tips til hva du skal skrive? Da har du kommet på riktig sted. Men når min kone har bursdag, tar hun et år eller to av. Du er kanskje forhistorisk,.


Hva sa den skallede . Jeg er ikke , jeg er med års erfaring.

Da jeg fylte lagde jeg limericker om både meg selv og mine venner. Her er noen som jeg lagde om meg selv. Nå nærmer jeg meg år ,. Mannen min hadde laget et dikt til min - årsdag som såret meg. Men merkelig at han ikke forstår at denne typen humor ikke faller deg for . Morsomme bursdagshilsner?


Generell debatt innlegg 16. Tekst på bursdagskort! Sosial prat og humor innlegg 4.

Samliv og kjærlighetsrelasjoner innlegg 16. Flere resultater fra forum. Det høyner stemningen, spesielt om sangene og talene er humoristiske. Livsvisdom kommer med årene, og et velvalgt dikt kan flettes inn i en seriøs tale. Som mange kvinner på min alder - er jeg år gammel.


De ti beste årene av en kvinnes liv - er årene mellom og 40. Enda et år fylt med eventyr står nå på trappene. Jeg håper du feirer fødselsdagen din med pomp og prakt. Gratulerer med dagen! Suksess for en på år er.


Har ei vennine som fyller år idag og istedenfor å skrive noe standar greierr så. Spørs om det slår an med dikt om horer og uteliggere i en bursdagssetting. Er vår pappa og bor oppi norog har derfor nordfrahumor om det kan hjelpe? Gammel vil alltid være år eldre enn det du er nå! Prøv aldri å få noen til å bli lik deg selv.


Både du og Vårherre vet at ett eksemplar av deg . Kort og godt ;o): Ord til bursdager. Sitater, ordtak, visdomsord og tekster til bursdagskortet.

Små dikt , kan ofte hjelpe de som ikke helt vet hvordan sjøl, en skal kunne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg