tirsdag 12. april 2016

Oppskrift sokker med mønster

Oppskrift sokker med mønster

Filtrere resultatet. Vi jobber hardt for å tilby det beste innen. Strikket DROPS sokker med norsk mønster i ”Karisma”. Del bilder i sosiale medier . Her finner du gratis oppskrifter på sokker til herre.


Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter. Sokker med hullmønster og blomsterbord. Designer: Bitta Mikkelborg. Silja, Ida, Senja, Adore.


Slitesterke herresokker i ull (med gratis oppskrift ) (Strikkepiken). Her får du gratis oppskrift på lekre strikkesokker. Skift til pinne nr ½ og strikk mønster A. Disse er strikket i str 40. Denne måten å strikke sokker på lærte jeg for ca år siden av min . Sjal i Viking Pleddgarn . Strikkeoppskrift på verdens enkleste sokk finner du her. Alle andre bilder er sokker etter opprinnelig oppskrift.


Oppskrift sokker med mønster

Etter å ha sett på dine sokker , så tror jeg nok at dette mønsteret må prøves :). Den kalde årstiden er på vei, og lettstrikkede sokker og knestrømper med vridd. Grunnoppskrift på sokker i 4-fädig REGIA.


Jeg har fått endel spørsmål på hvordan jeg lager mine Marius sokker. Garn: Regia 4-fädig. Men Marius mønsteret er beskyttet så det verken kan eller vil jeg legge ut. Tenkte jeg ville dele med dere oppskriften min. Jeg er ikke dreven på å skrive ned mønster men gjør et forsøk.


Oppskrift sokker med mønster

De fleste sokkene jeg strikker er . Anbefalt garn: Sterk fra DSA. Plaggene kan strikkes i større eller mindre størrelser ved bruk av tynnere . For mønster , skriftlig fremgangsmåte og flere størrelser, følg linken: . Forslag til andre oppskrifter. Gratis mønster på sokker til barn, oppskriften kan lett endres til å passe større føtter ved å øke maskeantallet.


Størrelse: 0-(1-2) 3-(5-7) år. Hvordan strikke sokker på en enkel måte, strikking av sokker er en morsom hobby. Jeg strikker 20- par sokker årlig i ulike størrelser og mønstre , selbu og russesokk . Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! Strikk mønster etter diagram (A) A (B) B (B) B, beg ved pil for valgt størrelse. SJØVEGAN: Hilde Fjellberg Aas har laget sine egne ugle- sokker.


Snurresokker , spiralsokker eller tubesokker er den lure løsningen hvis du ikke har helt kontroll. Den fjerde omgangen forskyver du mønsteret med en maske ved å starte med en vrang,. Dette er oppskriften på å felle en tå:.


Ganske enkle sokker med fletter og litt hullmønster - og akkurat nok mønster til at en må følge med. Jeg bruker ikke noe mønster , jeg strikker på gefühlen, basert på lang og tro. I mange oppskrifter blir hælen litt snuppete - men min erfaring er at det er . Oppskriften er inngående beskrevet og med nye sokkestrikkere i tankene.


Oppskrift sokker med mønster

Se video nederst i innlegget for forklaring på hælen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg