tirsdag 29. november 2016

100 Prosent stilling timer i måneden

Minimatros genser af Anne Brimsø. Gleder meg til å se lille skatten. Lekker genser i tynn alpakka ull Varm og fiiin - me har garn og mønster Foto. Eg strikker for hånd og på manuell strikkemaskin,.


100 Prosent stilling timer i måneden

Instagram posts - Gramho. Genser til skolefotografering. Laine et TricotFrance. More from Anne Marit Brimsø. Endelig ble det genser til meg også. Vinter kongledress og genser fra klompelompe.


Matros genser og buksa fra den store guttestrikke boka er ferdig og kl. Dette er en nydelig helmønstret genser med åttebladsroser. Mønster Snøhetta anorakk og genser til barn. Traktor genser til lillebror.


Skjønne matrosklær er midt i blinken til minsten på festlige dager. Kanskje dette blir stasklærne til 17. Mateo Forminsket noe for å passe nyfødt, klar. Greit stor overgang fra en genser jeg strikket med lan. Vel, plutselig var høsten her, og nå er genseren endelig ferdig.


Elsker fargen på genseren Har strikket i et pusete mykt garn av børstet. Heldig er minstejenta som får så fine strikket gensere av farmor og mo. Min første genser #129392; Denne fristrikket jeg i september i fjor og jeg må si jeg ble.


Når jeg først hadde strikket kjole til storesøster, så måtte det jo bare bli genser til lillebror . Jeg skal snart i gang med matros genser til minidansken. Fin og god genser med stripe til dame, i Alpaca Soft. Gratis strikkeoppskrift for dame. Strikkeoppskriften får du her, garnet får du hos Nille.


Strikkeriet mitt- En blogg om strikking ) Matroskjoler til. Det gjør den også til en ganske rimelig genser. Oppskriften er ute når . MINIMATROS ◼ I helgen var vi så heldig og fikk døpt Conra og han. Før lillesøster ble . Sokker, design genser baby. Til last nedlasting.


Minsten kjole og genser - Sandnes Garn. Romperne er superfine sammen med en kragebody eller genser , og strømpebukse. Lykkelig Raglangenser - Lykkelig as.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg