tirsdag 11. juli 2017

Få brystløft dekket av staten

For å få dekket brystreduksjon av det offentlige kan du ikke ha BMI høyere enn 27. Slik kan du få plastisk kirurgi dekket av staten. BRYSTOPERASJON: Noen kvinner kan ha krav på å få brystoperasjon dekket av staten. Har etter graviditet og amming endt opp med pupper som virkelig henger.


Brystløft dekket av staten ? Kropp og helse innlegg 29.

Kan man få dekket brystløft ? Silikon dekket av staten - Generell debatt innlegg 18. Flere resultater fra forum. Disse operasjonene kan du få dekket av det offentlige - Hei.


Operasjon av store bryster, tunge øyelokk og overflødig hud etter fødsel og vektnedgang er eksempler på inngrep som man kan få dekket av . Men har neppe råd med mindre jeg får det dekket. Er det noen mulighet for å få dekket brystløft ? Jeg sliter skikkelig etter graviditet og amming, brystene mine er bokstavelig talt ødelagte.

Dere som har fått dekt silikonpupper. Hva skal til for å få støttet en brystreduksjon? Noen som har tatt brystløft her 1. Jeg har vært plaget med store bryster siden jeg fikk dem, og det har vært ekstra plagsomt siden . Derfor bestemte jeg meg for å gjøre et brystløft. Fikk du dekket av staten ? Er det store forskjeller slik at man får skulderplager på den ene siden er det veldig.


Plastisk kirurgi dekket av staten. Etter stor vektnedgang opplever noen å få problemer i forhold til slapp og overflødig hud. Snittføringen er mye lik den man ser ved brystreduksjon, men ved brystløft.


Mange unge jenter bruker begrepet å ta silikon eller å få silikonpupper når de. Hvilke erfaringer har du med brystinngrep? Jeg tror det er svært få som er klar over at du får dekket dette inngrepet her i Norge hvis. Jeg ble operert for noen år siden, brystløft ved en klinikk i Norge.


Jeg fikk utført en brystreduksjon (på Statens bekostning) ved Omnia-klinikken for en . Hudfolden under brystene får gjerne dårlig luftig og kan bli klam og fuktig. Staten har betalt millioner kroner i erstatning etter plastiske.

Dette gjør at det er vanlig. Pasienten skal gjennom erstatningen få dekket inntektstap og utgifter som . Ved brystløft omformes brystets vev og overflødig hud fjernes, slik at brystene . Jeg har hørt at det går an å få dekket kostnadene til brystimplantater av staten. I hvilke tilfeller gjelder dette da?


Jeg er år og helt flatbrystet. Dating forum der SINGLE får luftet ut alt de har på hjertet. Menn kan få forstørrede bryster (gynekomasti) på grunn av hormonforstyrrelser, overvekt eller sykdom. Tilstanden er som regel ufarlig, men det kan være . Metoden som velges blir.


Ved Volvat gjør vi i dag betydelig flere slike inngrep enn bare for noen få år siden. Her har vi samlet noen av de vanligste spørsmålene vi får om silikon og silikonpupper. Har du tunge bryst som gir deg plager, bør du få en konsultasjon hos en kirurg for å. Slike plager kan i spesielle tilfeller være dekket av staten.


Blant kvinner og menn som får utført neseplastikk er det en overvekt av. For at utgiftene av operasjonen skal dekkes av staten må det være av .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg