torsdag 5. september 2019

Trommel går ikke rundt tørketrommel

Dersom trommelen ikke snurrer rundt , kan årsaken være en av følgende:. Ikke alle tørketromler har et strammehjul, men dersom din har det bør du kunne . Det enkleste er å sjekke overgangen mellom trommel og front. Har en kondens tørketrommel som går rundt men ikke tørker klærne.


Alle tørketromler har et filter i forbindelse med selve trommelen , som.

Det vi ikke ser, glemmer vi også lettere, så det er ikke like lett å bli . Idag konka den , trommelen går ikke rundt når vi starter maskina. Hvordan løser man det? Jeg har et lite problem med tørketrommelen min. Jeg klarer å turne rundt trommelen for hand og jeg syns ikke jeg hører noen ulyd når jeg starter den. Den bare surrer, går ikke rundt.


Mistenker at en strømpe eller noe har satt seg fast, men kommer meg ikke ned i trommelen pga.

Ja nå har plutselig trommelen på vaskemaskinen sluttet å gå rundt ? Vannet pumpes inn og ut som det skal, og jeg hører motoren går , men . Når jeg skulle sette på en vask i går gikk ikke trommelen rundt. Det kom vann inn i maskinen, men den ville ikke vaske. Slik jeg forstår er det 2 . Temperaturer rundt frysepunktet påvirker tørketrommelens funksjon. Når trommelen er fylt med for lite tøy kan trommelen i noen tilfeller ikke registrere tøyet, og den avslutter derfor programmet.


Kundeservice › Hvis du trenger hjelp Vaskemaskintrommel - Problem? Her finner du alle mulige årsaker til at trommelen i vaskemaskinen din ikke fungerer. Andre opplysninger og. Ikke koble til en tørketrommel med synlige skader.


Fjern lo og annen smuss fra pakningen rundt. Trykk igjen døren til låsebolten går i. Må ikke tørkes i tørketrommel : nylonstrømper, ømtålige broderier, tekstiler med metalldekor. Trommelen går rundt fra tid til annen i maks.

Pass på at det ikke samles opp fibrer rundt tørketrommelen. Ta tøyet raskt ut av trommelen og spre det utover slik at det kjøles ned. Hos oss går maskinen et par runder hver dag, og junior er ikke mer. Tørketromler er mer energieffektive enn noensinne, men ikke alle tørker like godt.


Når du skal velge tørketrommel , har du mange valgmuligheter. Ikke kjøp tørketrommel før du har lest vår guide.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg