onsdag 25. september 2019

Stoffogstil babynest

Karamellkake i langpanne Myk kake med ekstra deilig kaffe- og karamellsmak på glasuren. Jeg er utrolig glad i karamell, og da jeg smakte denne karamellkaka hos svigerinna mi, måtte jeg ha oppskriften. En herlig glutenfri kake som du kan pynte med bare jordbær eller blande med andre bær.


Jeg fikk flere kilo med epler som lå på bakken rundt naboens epletre. Fine epler , noen med skrammer, noen med merker og noen med litt overmodne flekker. Når eplene blir stekt i smør og karamellsaus må det jo bli godt. Med et sprøtt lokk som smaker av ingefær og kanel er desserten fullkommen.


Sarah Bernardt FANTASTISK GOD og effektiv måte å lage Sarah Bernhardt på! Oppskrift fra Lise . Jeg spurte tidligere hva som var favorittkaken deres, og flere nevnte Færøysk eplekake. Jeg hadde aldri hørt om den før, jeg bestemte meg . Voilá – enkel eple - og karamellkake. Et annet alternativ er å tilsette nøtter. Mandler, hasselnøtter og pistasjnøtter kan grovhakkes og blandes . Rå karamellkake med epler Vi får vann i munnen bare av å tenke på denne godsaken, og responsen på Instagram var mildt sagt stor da vi testet oppskriften på . Legg merke til oppskriften.


Pins på Kaker av Wenke Berg. Jeg har fullstendig dilla på å bake med eple for tiden! Det er fortsatt populært å bake med epler , og her får dere noen deilige. Dette er en oppskrift på karamellkake uten egg og melk. På myTaste vil du finne 6oppskrifter for karamell kake samt tusenvis av.


Plasser sushi pinner i eplene og dypp hvert eple i karamell, virvle rundt til hele eple. Her er mitt nye bidrag i langpannekake-jungelen. Det er greit at ikke alt smaker av sjokolade alltid.


Dessert enkel eple eplekake epler frukt . Denne retten koster Kr: 02. Hun starter med en enkel kake hvor karamellen formerlig tyter ut, og også en sjokolade- og karamellkake. Ida får besøk av Josefine . Banan karamell kake. Canelés med smak av. Krydret eple - og valnøttkake.


Lumumba, doble romkaker. Makeløse nøttekaker . Bakte epler med marsipan, nøtter og kanel. Dette karamelliseres under stekingen og gir en sprø og deilig topp på eplet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg