onsdag 24. juli 2019

Pepperkvern ikea

Ermekuppelen formes med . For her strikker man begge ermene samtidig. Drar maskene litt inn mot wiren da det skal bli plass til ett sett med masker til som blir arm 2. Teknikken å strikke to ting på en rundpinne heter magic loop. Når jeg strikker to ermer på en gang, syns jeg det er bra med Arm : .

Du kan faktisk strikke begge ermene samtidig ! Med denne teknikken kan du strikke to ermer , sokker, votter eller lignende samtidig. Det sørger for at de blir likere i størrelsen. Hvordan få identisk økning på begge ermer uten å strikke begge to samtidig ? Vi starter med et erme og. Vi viser steg for steg. Disse vottene skal toves.


I denne DROPS video viser vi hvordan man strikker med magic loop.

Magic Loop og to ermer på én pinne! Det du trenger er en litt lang . Prøvde meg med magic loop for første gang her om. Strikke rundt på ermer - strømpepinner vs.


Det er ikke vanskelig å strikke to sokker samtidig , men det krever en god rundpinne,. Dette skal jeg prøve :) er jo så kjedelig å strikke sokk nr 2. Når dere strikker erme, bruker dere pinner, magic loop , addi trio eller liten. Håper noen har råd til meg, har så lyst til å strikke ermer med mønster :). Siste genseren jeg strikker i bomullsmiks med mer enn farger iallefall :fnise: . Med magic loop -teknikken kan du strikke to ermer , sokker eller votter samtidig på én og samme rundpinne. Her finner du magic loop -teknikken med bare ett . Jeg ønsker å prøve meg på magic loop , men klarer ikke helt å finne gode.


Har ikke vært mye strikking i det siste, men jeg skal bli ferdig med genseren til mannen i nær. Tenkte det var greit å bli ferdig med begge ermer samtidig. Jeg snakker stadig med strikkere som ikke har prøvd seg på magic loop ennå.


Legger opp først halve av sokk halve av sokk , slår krøll på pinnen, så resten av sokk. Strikk kragen over de resterende masker, samtidig strikkes det opp ny.

Jeg liker godt å strikke ermer først (og å ha flere prosjekter på pinnene samtidig ). Her om dagen fikk jeg et bra tips fra en kollega – bruk magic loop for å strikke to på én gang. Jeg ville opprinnelig forsøke å strikke både ermer og bol samtidig på en lang rundpinne med nøster. Fortsett med disse to pinnene med utlegging 2. Settepinner eller magic loop til armene.


Løsningen ble magic loop for da strikker jeg begge samtidig ! Er ikke enig, hater å strikke gensre pga armer , men sokker derimot, går . Det er godt å bli ferdig med begge sokkene samtidig. Til tett strikking ville en kanskje derfor valgt pinnestørrelse -3. Størrelser: S-M (L-XL) Arm Warmers, Fingerless Gloves, Cardigans,.


Därifrån var steget kort till att sticka samtidigt då det egentligen är samma sak - du . Legg arb til side og strikk ermene. Jeg har for første gang strikket to ermer samtidig med magic loop !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg