fredag 19. juli 2019

Kirurgisk avdeling rikshospitalet

Her er en samling av mine bilder, klikk på bildet for å se det større. Fargegjengivelsen kan avvike fra originalen. Inle Lake-80×cm- Lerret. Foto av den prisbelønte fotografen Andrew Atkinson.


Kirurgisk avdeling rikshospitalet

LERRET BOMULL 3D CANVA 80XBOKS 4CM BOMULL STIFTET BAK CANVA Premium 3D lerret , oppspent bomullslerret,kraftig boksramme, stiftet bak. Utsmykk hjemmet ditt med et personlig fotolerret. Enkel bestilling og 1 fornøydgaranti. Klikk og få bildene dine på lerret hos CEWE.


Hvorfor våkne til høst. Olje på lerret 80x80. Jeg liker denne siden. Send meg en e-post når det kommer et svar. Bildet er signert Det er mulig å komme.


Kirurgisk avdeling rikshospitalet

Arbeider på lerret, papir og MDF-plater. Oddny Friestad Hassel. Komposisjon med rødt. Akryl på lerret , 80xcm. Styrke til å bære seg . Maleri på lerret str 80xcm.


Det er ikke et must med ramme, - lerretet er stiftet på baksiden av blindrammen. Anna har laget en yndig oppslagstavle ved å skjære ut fine motiver på et hvitt lerret. Søstrene bruker oppslagstavlen til små notater, bilder og sesongbetont pynt. Hyggelig at du tar deg tid til å kikke på maleriene mine.


Kirurgisk avdeling rikshospitalet

Ta gjerne kontakt nederst på siden. På denne siden ser du noen av . Anita Topnesvåg Wergeland-Jenssen i Oslo. Informations complémentaires. Kan jeg stå her litt? Gemerkt von torarnemoen.


Shannon Mowday - akrylmaleri på lerret - 80xcm. Mine arbeider er ofte en blanding av abstrakte og figurative . Tanker - Trykk 70x70 . Himmelveien 80xcm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg