fredag 2. mars 2018

Ting å bake med venner

Ting å bake med venner

Bringebærrød mariusgenser. Med både gul jakke, sko og genser så passer vel denne orange godt også #129505;. I like thisUnlike Like12. Denne Pinnen ble oppdaget av Anne.


Ting å bake med venner

Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Falk er et 4-tråds superwashbehandlet. Så blir det gul og hvit som mønsterfarge, også tror jeg at jeg avslutter med . Hvis dere ser på bilde nedenfor så har jeg lagt inn gule lus i . Gul strikket genser med mønster i hvit og svart. Mariusgenser til mannen min, oppskrift ifra Mariusboka.


MARIUSGENSER - Unisex - Navy 02. Du kan enkelt endre farger selv. Det har blitt noen Mariuser ett hvert i mange kombinasjoner men denne er. Den er svært myk og behagelig å ha på, og med ullmix varmer den godt. Pure Merino er et rundspunnet garn i . Image result for gul mariusgenser.


Kjøp originale strikkepakker fra Garnius. Lynrask levering på gensere, cardigans, jakker, kofter og luer. Velg mellom kort eller faktura. Flott mariusgenser håndstrikket i mørk turkis, safran, varm gul og lys blå. Sterk egner seg like godt til bruksplagg . Du Marius, du Marius!


Få strikkegensere har oppnådd en tilsvarende popularitet over så lang ti so. Størrelse (XS-S) M (L) XL (XXL). Bilderesultat for fanakofte gul hvit. Neste gang tar jeg med meg Peer Gynt, mariusgenser og slår av mobilen. Jenta har en genser i sennepsgul.


Ting å bake med venner

Og mannen har mariusgenser med . Tidligere har jeg strikket. Han hadde allerede bestemt seg for fargene: gul , oransj og rød. La meg begynne med å si at jeg var del av den gule OL-ringen, altså en av mange små korister . Jeg syntes at fargene i . Bodø Bryllup Bursdag Chiang Mai crochet Epla Familie Farger Ferie Fotograf Fotografering Gave Godøynes Gul hekle Henrik Hjemme Hotell . Trenger hjelp til valg av farger på mariusgenser ! Skal strikke meg en genser nr to. Siden den skulle bli klar til påske, måtte den jo selvfølgelig være gul i toppen, knalldigg farge om jeg må si det selv.


Marius Kids produserer Barneklær med mariusmønster. Vi benytter rene materialer som bl. Tradisjonelt og Tidløst design! Men er usikker på hvilke farger jeg vil ha. Er litt lei av de tradisjonelle fargene (blå hovedfarge).


Ting å bake med venner

SaikosandraÆndelig ferdig me Marius genseren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg