torsdag 23. mars 2017

Konisering narkose

Dette blir gjort når det er registrert middels eller store celleforandringer. Operasjonen er ikke stor, man er under lett narkose og det hele er . Dersom du er innlagt og under år får du også mg Sobril (en beroligende tablett) som en forberedelse til narkosen. Er du over år får du Sobril etter . Bare ved planlagt narkose behøver du å faste før behandlingen. Kirial som understreker at du også kan få full narkose under koniseringen. Jeg kom ut av sykehuset i dag etter en konisering.


Konisering narkose

Jeg gruet meg forferdelig,men det var ikke så ille da det var unnagjort. I dag ble jeg konisert på nytt for forhåpentligvis siste gang, og med narkose denne gangen siden jeg har vært flink jente flere ganger nå. Og jeg lurer også på om koniseringen kan tas i narkose hvis jeg må igjennom det igjen? Sist var det helt grusomt, bedøvelsen virket ikke og jeg . Jeg heller mest mot konisering siden jeg er svært redd for å få kreft. Du kan eventuelt spørre om narkose.


Dette gjøres når det er registrert middels ell. Bare av og til er det nødvendig å gjøre inngrepet i narkose. Gynekologen henviste meg videre til sykehuset for en konisering ,. Man får samme medisin som man får under narkose , men i en mye . Jeg skal inn til konisering.


Hvor lenge etter kan man amme igjen? Noen påvirkning på. Du reiser hjem samme dag, og svar på prøven foreligger etter ca. Jeg lurer på hvorfor noen får narkose under narkose , mens andre bare får lokalbedøvelse? Koniseringen gjøres i lokalbedøvelse eller en lett narkose.


De satte en sprøyte i livmorhalsen, og JA. Fikk bare lokalbedøvelse. Jeg fikk kun lokalbedøvelse ved konisering. Nå skal jeg på sykehuset å få utført en konisering , og lurer på om jeg må ha narkose (vil helst ha lokalbedøvelse). Ved utskrapningen måtte jeg . Under oppvåkningen kan skjelving og kvalme forekomme.


Pasienten kan puste seg selv inn i narkose. Oppvåkning etter sevofluran og . Man vil helst unngå konisering fordi det er en del bivirkninger. B21b Revisjon etter spontan eller provosert abort.


B21c Abrasio i narkose. B21e Laserevaporisering . Hun står for tiden foran andre runde med operasjon, konisering etter funn av. Til deg som har celleforandring : Alt om operasjonen konisering , tanker,. Hun fortalte at det ble narkose , det tok ca min, og at de kom til å . Gynekologisk undersøkelse i lett narkose , med vevsprøve (biopsi) fra.


En konisering - som er kirurgisk fjerning av den ytterste delen av livmorhalsen - blir gjort . Spørsmål: Hvorfor får noen narkose , mens andre bare får lokalbedøvelse under konisering ? Ekstra godt var det at jeg fikk narkose. Slippe å ligge der våken med angst og nerver. Pluss at jeg er pingle hva blod og innvoller gjelder.


Det skal gjøres gynekologisk undersøkelse i narkose med vevsprøve dersom det. Diagnostisk konisering (fjerne ytterste del av livmorhals) skal gjøres dersom .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg