onsdag 15. mars 2017

Dikt om hage

Havnet innpå her når jeg søkte etter babyteppe i perlestrikk. Ribbe-, rille- og perlestrikk. Når du kan strikke rett og vrang, klarer du å strikke både ribbestrikk, rillestrikk (rettstrikk) og perlestrikk.


Flott babyteppe designet av Leila Hafzi, strikket i Sandnes Baby Lama. Det er viktig å kunne lese sitt. Innholdsfortegnelse.

Another Brick in the Blanket - babyteppe. Strikk pinner perlestrikk frem og tilbake (se forklaring over). Nydelig babyteppe i perlestrikk , strikket i Baby Lama. Nytt hefte fra Sandnes garn, Leila Hafzi, Kapittel 1. Garntopia- babyteppe strikkes frem og tilbake på rundpinne. Instruksjonsvideo, strikk enkelt hullmønster og perlestrikk med fargeskift på.


Legg opp masker med grønt på pinne 4. Det kan være lurt å legge opp på dobbel pinne.

Strikk perlestrikk : en rett og en vrang hele veien. Alt fra genser til deg selv, babysett og lue til kluter, putetrekk og strandveske. Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på tepper. De fleste er gratis.


Liker du også å sy og. Videoen viser hvordan du strikker både hullmønsteret, perlestrikk og. Dobbelt perlestrikk. Sjekk strikkefastheten ved å strikke en prøvelapp.


Jeg tenkte å strikke babyteppe , men mangler oppskrift. Føler meg ganske trygg på perlestrikk , og vil gjerne strikke et babyteppe :-) Er det noen med en enkel oppskrift her? Og må jeg sy sammen, . Forklaring omgang 1: Strikk masker perlestrikk : 1rett,1vrang osv. Repeter mellom blå linjer ønsket X antall ganger . For et rs tid siden var jeg s heldig arve garn fra to damer p). Trendy teppe bestående av fire store lapper - flottere og enklere blir det neppe!


Alt i perlestrikk med to tråder i enkel intarsia hvor kun den ene tråden skiftes.

Tepper m Vil du strikke et . Som er veldig enkelt å strikke! Mønster1: dobbel perlestrikk. På mitt teppe har jeg slike rader med perler. Her er strikking av grytekluter i perlestrikk , strikket i Safran bomullsgarn med dobbel tråd. Hvis du vil ha litt . Dette er enkel perlestrikk.


Enkeltoppskrift - Skjørt med lommer, strikket i DUO. Jeg la opp 1m og strikket omg perlestrikk. Gamle enkeltmønster. Babyteppe Oppskrift Oppskrifter - Oppskrifter for babyteppe oppskrift.


Enkelt babyteppe i dobbel perlestrikk (Velkommen til min hobbyblogg).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg