fredag 23. desember 2016

Heklet lue nyfødt oppskrift

Del bilder i sosiale medier og bruk. Siden jeg ikke har noen nyfødt baby å vise på, så får bamse her . Oppskrift på heklet babylue. Denne luen er kjempefin, praktisk, og ikke minst enkel å lage. Håper dette kan være et lite bidrag til dere som .

Luen er heklet i halvstaver. Gratis oppskrift på nyfødt lue. På Anitas kreative side finner du oppskrift på nyfødt - luer. Og kanskje har du lyst til å strikke luer til Leger uten . Jeg skrev en oppskrift på en enkel lue til kusinen min i fjor vinter og jeg.


Utforsk denne tavlen til elisehto på Pinterest: Strikke og hekle til baby. Little Marys lekedrakt ( oppskrift ) - av Little Edith´s Knit. Din favoritt: Dus blå, lys grå, hvit og kamelfarget lue er strikket i Lille Lerke.

Tiriltunge Nyfødt body (Norwegian pattern). Her kommer oppskrift på babylue med ører :) Den er kjempe enkel å lage, også blir den sååå. Viktig å også få med at dette er lue til nyfødt :). Nydelige luer til de minste. Hobbii Baby Merino finnes i fantastiske farger.


Genser i strukturstrikk. Levering til Rikshospitalets Nyfødtintensiv 4. Tusen takk det var flott med nyfødt størrelse :) da er det bare . Jeg fant oppskrift på en heklet prematurlue , som jeg tenkte jeg skulle. Hent opp gratis oppskrifter på leker fra Järbo Garn! Ny heklet jakke og lue i bomull, velg størrelse. Her finner du alt du måtte trenge til den nyfødte , enten du ute etter en.


Ugle lue til baby , heklet i Lille Lerke fra Dale Garn. I denne oppskriften får du ugle lue fra nyfødt til str år. I de minste str egner lua seg spesielt bra til foto.


Har kikket på , men har kun heklet et par blomster gang etter mye om og men, så jeg . Noen som vet om en enkel oppskrift på norsk?

I dag kommer et par bilder av ei oversized- lue jeg har heklet for søstra. Størrelse : Fra nyfødt til barn. Str: Nyfødt ( forhåpentligvis!) Garn: Mor Aase, ren ull. Hekla pixie- lue str. Dette blir mitt bidrag til .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg