tirsdag 20. desember 2016

16 Års bursdag dikt

Her har vi samlet flere forslag til dikt som kan passe i bursdagen. Bursdagsdikt – flotte dikt til deg som fyller år. HeiInnlegg til inspirasjon dikt.


Du kan ikke spare på ungdommens krefter og ha dem til senere år. Hvis man er bekymret for hva det skal bli av neste .

Du blir eldre hvert år , men det vil jeg ikke huske. Bare kos deg og ikke. Men når min kone har bursdag , tar hun et år eller to av. Det er bare på Celsius. Som mange kvinner på min alder - er jeg år gammel.


Gode venner husker bursdagen din, men glemmer alderen. Ett år eldre, men like ung i kropp og sinn!

I dag er du tenåring, gutten min. Enda et år fylt med eventyr står nå på trappene. Bursdagen din er den første dagen i et helt nytt år og ditt første steg på en ny reise. Mannen min hadde laget et dikt til min 40-årsdag som såret meg uendelig.


Slikt kan ikke komme som julekvelden på kjerringa etter tjue år. Har ei jente som fÿller år snart, og i den forbindelse vil jeg gjerne sette inn et rim i avisa. Noen som kan hjelpe? Synes du det er gøy med finurlige fakta om bursdagen din?


Snoop Dogg er hundeår. Jeg vet nøyaktig hvem . Om du nå fyller bursdag , eller bare får ett koselig kort av en kjær venn. Suksess for en på år er. Små dikt , kan ofte hjelpe de som ikke helt vet hvordan sjøl, en skal kunne sette ord på det en vil si.


For noen flotte dikt ! Min lille solstrple Kevin fyller snart ett år , noen som har tips om vers eller dikt som jeg kan ta med i bursdagshilsenen i avisa?

Ett-årsdag Rosa Servietter. Rim till års kort ? Ps, la ved en gammel sjokolade. Her gir vi deg flere dikt som kan passe i bursdagen.


Dei fire søskena Andreas (22), Malene (20), Morten ( ) og Emilie (10) Skjellevik. Dei har laga song av eit dikt oldefaren deira skreiv for år sidan. Men noen markering har jeg ikke hatt siden jeg fylte år.


AVLYST - Hyttetur i Nordmarka (13- år ). Turen er dessverre avlyst. NÅR HUNDEN HAR BURSDAG. Leia fylte hele TRE år. Har kua tenner i overkjeven? Tekster og dikt til spesielle anledninger.


Var Halvdan Sivertsen sønn til Harald Hårfagre? Ha en flott bursdag hilsen mamma, pappa, Henriette, Julian og Vilma. Hipp hipp hurra for gutten vår Stein-Erik Antonsen som år fyller.


Dikt en god historie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg