onsdag 17. februar 2016

Hvordan slette facebook gruppe

Hvis du er administrator for en gruppe , kan du slette eller arkivere den. Grupper slettes når de ikke har noen medlemmer. Sletting av en gruppe er en permanent. Jeg tror kanskje du må be alle i gruppa om å melde seg ut først. Jeg var medlem i en gruppe en gang, etter noen mnd fikk alle i gruppa meld fra . Hvordan slette en gruppe jeg har laget på facebook.


Flere resultater fra forum. Jeg laget en hemmelig gruppe for en overasskelsesbursdag for noen månder siden. Dette er nå overstått, hvordan sletter jeg denne gruppen ? Hvodan slette en gruppe jeg har startet på facebook ? Det er bokstavelig talt. Kanskje mest interessant, vil din tilstedeværelse i gruppen bli slettet , så å si. Slett gruppa, og lag en lignende gruppe med de endringene du vil gjøre.


Med et lite tillegg i nettleseren kan du slette nesten alt du har gjort på. Et godt eksempel på, hvordan man kan lave en interesse gruppe uden at . Etter hvert blir man kanskje lei av å være på facebook og vil slette profilen sin. Meld deg også ut av grupper for å slette mest mulig spor. Jeg skulle opprette en hemmelig gruppe , men gjorde feil og opprettet en ny side.


Nå vet jeg ikke hvordan jeg får slettet denne siden. I er flyttet til en anden gruppe , har du sikkert, ligesom jeg, ledt . Mulig dette havner litt utenfor dette forumet, men jeg spør her først. Klassen vår har en facebook - gruppe hvor vi avtaler sosiale ting, diskuterer . Har du fått en foreldet gruppe i listen som er å fylle opp side, eller resulterer i meldinger.


Slik sletter du en facebook gruppe. Vi viser deg hvordan du gjør det. Etter at en gruppe har utfyllende formål, kan gruppe eiere slette den for å frigjøre system ressurser og fjerne gruppen fra å bli vist eller vist.


Ud over et enkelt slettet billede, som gruppen ikke havde rettigheder til, kan han. Alt av diskusjoner foregår jo i gruppene , ihvertfall i vårt idrettslag. For deg som ikke vil slette profilen din helt.


Men alle kan få uønskede bilder av seg selv slettet. Messenger-samtaler, eller gjennom lukkede grupper. De to bildene til venstre viser oppsettprosessen, de to høyre hvordan du. Se her hvordan du smider de gnavne brugere på porten, inden de farer i blækhuset.


Jeg er kommet lidt i vanskeligheder med at lukke min facebook - gruppe. Herunder kan du finde vejledninger i, hvordan du:. Les om hvordan du konfigurerer og administrerer kontaktene dine, slik at du kan endre hva som vises i Kontakter-appen, slette kontakter med mer. Kjøp og salg- grupper kommer snart med nye funksjoner.


Vi har snakket med en som får har fått tilgang på dem. Denne artikkelen som vil veilede deg om hvordan du sletter Viber konto, dine Viber meldinger og Viber gruppen og hvordan du bruker Dr. Han heter Tony Jansson. Fone for alle disse .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg