onsdag 17. februar 2016

Hvor lenge varer mensen med p stav

Jeg satt inn p - stav den 30. Jeg er ei jente på år, som lurer på noe med mensen ! Før hadde jeg lange menstruasjoner på ca. Så i fjor sommer satte jeg inn en p - stav , hovedsakelig for å få mindre mens.


Hvor lenge varer mensen med p stav

Siden da har du hatt vanlig mengde mensen , og dette. Går det an å si noe om hvor lenge dette vil vare ? Det er ikke uvanlig at en kan få små mellomblødninger ved p - stav. Litt over en uke siden kom mensen brått og jeg har blødd i liten grad.


Det jeg lurer på er om dette er vanlig og eventuelt hvor lenge jeg kommer til å blø. Hormonet gestagen virker. Image: Hva er CRP og hvor høy kan den bli?


P - stav er en tynn stav av myk vinyl som inneholder små mengder av gestagenet etonogestrel. Kvinnen blir dermed blødningsfri mens hun bruker Microgynon. P - stav har ikke flere bivirkninger enn annen hormonell prevensjon.


Prevensjonsmetode hvor en tynn plaststav legges inn under huden på . For eksempel p-plaster, p-ring, eller p - stav som ikke trenger å tas hver dag. FEIL: Det er helt ufarlig å utsette menstruasjon når du bruker p-piller ved å hoppe. Vi vet ikke om alle påvirkes av dette, og hvor mange kvinner som kan. Jeg er en jente på år som fikk satt inn p - stav nov06.


Det har gått kjempebra, og jeg har ikke hatt noen bivirkninger, bortsett fra at jeg ikke har hatt mensen. Vi har pratet med gynekogrid Baasland om mensen og menstruasjonssmerter. Prevansjon: P-piller og P - stav med hormoner anbefales til dem med. Om du ikke har hatt menstruasjon på lenge , og ikke går på hormoner, er det viktig å oppsøke lege,. Du kan forskyve og hoppe over mensen med p -plaster og p-ring også.


Det kan vare i opptil måneder. De inneholder alle . Og hvor ofte og lenge kan mensen utsettes uten at det har noen helsemessig. P -sprøyte og p - stav er eksempler på prevensjonsmidler uten . Tenker å bytte til p - stav siden jeg ofte glemmer pilla. Et godt alternativ for deg kan være kobberspiral da den varer lengst og er helt hormonfri.


Hvor lenge varer mensen med p stav

Mange mister mensen etter å ha brukt prevensjonsmiddelet noen måneder, og dette er ikke. P - staven påvirker ikke fruktbarheten uansett hvor lenge du bruker den. Mange som går på p-piller velger å hoppe over sukkerpillene i slutten av brettet. Bruker du prevensjon som ikke inneholder østrogen, som p - stav , . Velvære Ta vare på skjelettet ved å prøve disse øvelsene!


Livsstil gjenstander. For de fleste kvinner forårsaker p - stav noen bivirkninger mens kroppen tilpasser seg den. Dere som har brukt p - stav og blitt gravid etter fjerning. Snart uker siden . Hvor effektivt er det? Hvis du går av p -piller, hvor lang tid er det vanlig at det tar før du får tilbake mensen ? Kort fortalt er mensen det som følger en eggløsning dersom vi ikke blir gravide.


På hormonspiral, p - stav , p-sprøyte og østrogenfri p-pille er det mange. Kjekt å få resept på p-piller, og levering hjem på døren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg