fredag 5. februar 2016

Eksempel på case sykepleie

For et rs tid siden var jeg s heldig arve garn fra to damer p). Tepper m Vil du strikke et . Trendy teppe bestående av fire store lapper - flottere og enklere blir det neppe! Alt i perlestrikk med to tråder i enkel intarsia hvor kun den ene tråden skiftes.


Som er veldig enkelt å strikke!

Mønster1: dobbel perlestrikk. På mitt teppe har jeg slike rader med perler. Her er strikking av grytekluter i perlestrikk , strikket i Safran bomullsgarn med dobbel tråd. Dette er enkel perlestrikk.


Hvis du vil ha litt . Enkeltoppskrift - Skjørt med lommer, strikket i DUO. Jeg la opp 1m og strikket omg perlestrikk.

Gamle enkeltmønster. Babyteppe Oppskrift Oppskrifter - Oppskrifter for babyteppe oppskrift. Enkelt babyteppe i dobbel perlestrikk (Velkommen til min hobbyblogg). Instruksjonsvideo fra Sandnes Garn som lærer deg å strikke enkel perlestrikk.


Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på tepper. De fleste er gratis. Liker du også å sy og. Videoen viser hvordan du strikker både hullmønsteret, perlestrikk og.


Sjekk strikkefastheten ved å strikke en prøvelapp. Dobbelt perlestrikk. Jeg tenkte å strikke babyteppe , men mangler oppskrift.


Føler meg ganske trygg på perlestrikk , og vil gjerne strikke et babyteppe :-) Er det noen med en enkel oppskrift her? Og må jeg sy sammen, . Forklaring omgang 1: Strikk masker perlestrikk : 1rett,1vrang osv.

Repeter mellom blå linjer ønsket X antall ganger . Havnet innpå her når jeg søkte etter babyteppe i perlestrikk. Ribbe-, rille- og perlestrikk. Når du kan strikke rett og vrang, klarer du å strikke både ribbestrikk, rillestrikk (rettstrikk) og perlestrikk. Flott babyteppe designet av Leila Hafzi, strikket i Sandnes Baby Lama. Det er viktig å kunne lese sitt.


Innholdsfortegnelse. Another Brick in the Blanket - babyteppe. Strikk pinner perlestrikk frem og tilbake (se forklaring over). Nydelig babyteppe i perlestrikk , strikket i Baby Lama.


Nytt hefte fra Sandnes garn, Leila Hafzi, Kapittel 1. Garntopia- babyteppe strikkes frem og tilbake på rundpinne. Legg opp masker med grønt på pinne 4. Det kan være lurt å legge opp på dobbel pinne. Strikk perlestrikk : en rett og en vrang hele veien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg