onsdag 21. oktober 2015

Amerikanske cookies

Har du lyst på både brownies og cookies ? Da bør du prøve denne oppskriften. Cookies som er seige på innsiden og sprø på utsiden. Chocolate chip cookies.


Amerikanske cookies som smelter på tunga!

Lag gjerne en dobbel porsjon. Kjeksene oppbevares i en tett boks. Visp smør og sukker hvitt, tilsett egg, mel, natron, vaniljesukker og salt . Fysen på myke sjokoladekjeks? Her får du oppskriften på verdens beste chocolate chip cookies.


De er myke, seige, proppfulle av sjokolade og . Disse er så gode at du kommer til å spise alle selv! Denne porsjonen gir deg ca kjeks.

Herlig gode amerikanske kaker med sjokoladebiter – en drøm for alle kakeelskere. Disse har myk kjerne, og er gode alene eller sammen med is. Den har jeg knabbet fra den.


Oppskriften til disse herlige salighetene er ikke min. Maryland cookies pleide å være favorittkjeksen min, da jeg var ung. Den andre oppskriften er kun til julebakst i . Men å bake hjemmelagde – og herlig seige – chocolate chip cookies er enklere enn du tror. Tro oss – denne oppskriften på sjokoladecookies vil ikke skuffe deg. Kjempegode cookies med peanøtter og kokesjokolade.


Før jul en gang tok jeg endelig tak og lagde dem. Enkel oppskrift på Kylling Korma. Glutenfrie Maryland Cookies. Den perfekte frokost på senga. COOKIES MED APPELSIN OG MØRK SJOKOLADE - Bakekona.


Da jeg bodde i USA på 90-tallet fikk jeg smake hjemmebakte chocolate chip cookies for første gang. De falt i smak, for å si det sånn.

Her en oppskrift på en hjemmelaget variant. En av 3gode oppskrifter fra Dr. Hun tok av og til med seg en hel boks full av disse deilige . Sprø utenpå og myke inni. Deilige chocolate chip cookies som er laget på et blunk!


Jeg kom over denne ingrediensen fra en annen blogg så da tenkte jeg, ja, hvorfor ikke prøve selv. Resultatet blir myke cookies i midten og sprø . Double chocolate chip cookies , eller sjokoladekjeks med sjokoladebiter. Eg har tatt utgangspunkt i mi forrige oppskrift på sukkerfri cookies , . Spesielle egenskaper.


Kilde: husker desverre ikke,har jo flere tusen oppskrifter ! Hun driver nå bloggen Mat for sjelen (sjelemat.blogspot.no) og har utgitt en e-bok med oppskrifter uten gluten og sukker. Jeg har testet ut oppskriften her, .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg