fredag 30. oktober 2015

Dikt til 30 års fødselsdag

Skal du skrive en års hilsen, og trenger litt inspirasjon til teksten? La meg få utbringe en skål for deg som fyller år. Håper du får en strålende dag i dine venners festelige lag . Antall: sitater og ordtak. Se også hyggelige bursdagshilsener og morsomme sitater på fødselsdagskortet, eller ta en titt på varme ord og vers om vennskap.


Nedenfor har jeg samlet noen gode tekster til fødselsdagen : Dikt , Gratulasjon,.

Ett år eldre, men like ung i kropp og sinn! Skal lage en slags bok til datteren min - tips til fine. Flere resultater fra forum. En fødselsdag er ikke en feiring av det året som har gått,.


Mannen min hadde laget et dikt til min 40-årsdag som såret meg uendelig. Slikt kan ikke komme som julekvelden på kjerringa etter tjue år. Kultur, litteratur og musikk innlegg 23.


Tekst på bursdagskort!

Sosial prat og humor innlegg 4. Morsomme bursdagshilsner? Generell debatt innlegg 16. For dem som nærmer seg de eller er eldre, er det. Tiden flyr og det er nærmest uhyggelig å tenke på hvor svimlende fort de siste årene har gått. Hurra for deg som fyller ditt år ! Skal i årslag til noen venninner som har valgt å feire i sammen.


Kunne tenke meg å skrevet noen enkle, passende ord på kortene. Gammel vil alltid være år eldre enn det du er nå! Prøv aldri å få noen til å bli lik deg selv. Både du og Vårherre vet at ett eksemplar av deg . Små dikt , kan ofte hjelpe de som ikke helt vet hvordan sjøl, en skal kunne. Si det med ord er et tilbud fra Mental Helse til alle som ønsker å sende oss en melding og få svar.


Andre forteller om alle 40- og 50- års lagene de er med på. Jeg har passert ,4og i stillhet med bare de nærmeste. Peppersvenn er en betegnelse på en ugift mann over år. Mathilde år etter besøk i en konsentrasjonsleir i Polen.


Inatt er månen gyllen,.

Og du har ingen verdens ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg