mandag 10. oktober 2016

Hvordan slette profilbilde på facebook

Noen som vet hvordan man gjør det? Hvis man sletter profilbildet på facebook - Vennskap. Hvordan fjerne profilbilde - og forsidebildealbum på. Flere resultater fra forum. Ganske enkel sak, skulle man tro.


Hvordan slette profilbilde på facebook

Skal gjøre slik at jeg fjerner profilbilde MEN at det ikke blir permanent slettet. Det skal liksom ligge i . Med fire enkle punkter . Skygge av en person). Blir det gamle bildet slettet da?


SVAR: Hei Ja, dette går an. Dersom du går inn på bildet på profilen din, vil det være en knapp øverst i høyre hjørne. Om du klikker på kun meg . I så fall klikker du deg inn på profilbildet.


Hvordan slette profilbilde på facebook

Du kan legge til, slette eller endre profilbilder. Prøver og bytte og slette profilbilde mitt på windows live kontoen, men når jeg sender mail. For deg som ikke vil slette profilen din helt. Har sett hos enkelte FB-brukere at når jeg trykker på vedkommenes profilbilde så dukker et annet bilde opp. Velg Profile Icon Skype-profil.


Kan noen fortelle meg hva man . De to bildene til venstre viser oppsettprosessen, de to høyre hvordan du. Her kan du se hvordan nyhetene fungerer i praksis:. Hold deg til temaet og vær saklig, så slipper vi å slette eller moderere innlegg. Vi viser hvordan du tar bildet selv.


Hvordan slette profilbilde på facebook

Mer levende enn det blir det nesten. I vinduet som kommer opp kan du lese nederst at navn, profilbilde ,. Derfor legger vi til tipset om hvordan du må gå frem for å slette hele kontoen. Finn ut hvordan du legger til eller endrer profilbildet i Outlook.


Ergo så må facebook godkjenne dette bildet og laster de som skal lage rammene opp skadelige filer så blir dette. Harald Holm fikk profilbildet byttet og begynte å dele bilder av mennesker med maskingevær. Hvis du vil slette et bilde: Klikk på Bilder-fanen på profilsiden din Finn bildet du. Klikk på ikonet med tre prikker ovenfor og til høyre for bildet, og velg Slett. Hvor endrer jeg profilbildet og forsidebildet?


Hvordan slette profilbilde på facebook

Beveg musa over navnet på vedkommende du ønsker å slette. Jeg kjente at jeg fikk vondt i magen og hadde mest lyst å slette hele .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg