onsdag 30. oktober 2019

Populære armbånd 2018

Populære armbånd 2018

Denne søte smekken har jeg lenge hatt på listen min og den er super enkel å strikke og lett å gjøre større også, da bare legger du til flere staver . Skjørtet er raskt og enkelt å strikke , og et fint prosjekt å starte med hvis du ikke har strikket så mye før. Elisabeths supersøte smekke Gammeldags omslagstrøye. Smekker i fantastisk kvalitet!


Babyens hud føles myk og glatt ved . Fra denne danske siden kan du bestille en smekke til ditt barn. Men visste du også at du faktisk kan hjelpe Posten og samtidig tjene noen kroner på å utføre noen enkle oppgaver for. Str:6-12mnd(2-år) 4-år. Garnforbruk: 1g (alle størrelser) Garn: Merino Extra Fine.


Pinne: rundpinne 5. SYMØNSTer - ACCESSORIES TIL BABY. Badehåndkle, stellematte og smekke Se mer. Jeg har strikket noen søte smekker i fine farger av bomull. Strikk rundt på settpinner eller . Bruk dobbel Mandarin Petit eller et annet bomullsgarn, og pinne nr.


Flytt merketråden etter pinne 1. Kjole med smekke og rysjer, strikket Baby Lama. Vanskelighetsgrad: Middels. Lagerstatus: På lager. En fordel med å ha noen uferdige strikkeprosjekter liggende er at når en har liten strikketid så er det ikke så mye som skal til for at en har . Og med ny bok i hus, så møtte jeg jo strikke noe av det som var i den også. I boka var det en fin og enkel smekke , som jeg tenkte ville gå fort å . Selv blondekanten er strikket.


Oppskrift på smekke kan du laste ned her. Du trenger nøste Bjørk eller annet bomullsgarn til ca p 3-3. Har ikke sett sånn strikking før.


Populære armbånd 2018

P vil du finne 3oppskrifter for enkle forretter samt tusenvis av . Jeg elsker at den er enkel , kjapp å strikke , og at kanten kunne. Veldig enkel og nydelig kjole til små jenter. Ingers hals: Lett å strikke , god og varm å ha på.


Min barndoms halser var ribbestrikket og hadde en slags smekke i tillegg til selve halsen. Kluter har en enkel form, som kan strikkes med mønstre og farger i et utall. I boka finner du både grytekluter og vaskekluter, men også håndkle, brikke, smekke.


Populære armbånd 2018

Høst Multifunksjon Business Lange Skjerf Enkel Alt Matcher Sjal Herre Svart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg