mandag 28. oktober 2019

Sjokoladekake bringebær trines matblogg

Vi feiret Anines navnedag for et par uker siden, og den stolte mormor fikk i oppdrag å lage en sjokoladekake. En liten prinsesse måtte selvsagt . Hver torsdag kveld har jeg “kaffe latte date” med junior på 8. Vi lager kaffe latte med koffeinfri kaffe og melkeskum, og noen ganger baker vi . Har du lyst på en smakfull, enkel og saftig sjokoladekake , og det litt fort! Da kan du slenge sammen en kladdkake. Kladdkake er en litt . Toro sjokoladekake , lag med saftige hermetiske plommer og vaniljekrem inni, sjokoladekrem og vaniljekrem pyntet med trøfler på toppen. Du kan gjerne lage brownies- og ostekaken dagen før, men bringebærkremen vil jeg anbefale å lage . Jeg er svak for alt som inneholder sjokolade og en sjokoladekake var derfor et naturlig valg da jeg skulle bake til fødselsdagen min for noen . MINIOSTEKAKE MED BRINGEBÆR ( TRINEs MATblogg ). De siste par årene har jeg bakt baket 1stk slike sjokoladekaker som denne.


Sjokoladekake bringebær trines matblogg

BROWNIE- OG OSTEKAKE MED BRINGEBÆR ( TRINEs MATblogg ). Kaker av Anne Marie. SJOKOLADEKAKE MED BRINGEBÆR OG MELISDRYSS. Morten ønsket seg sjokoladekake med salt karamell og jeg hadde absolutt ingen . Sjokoladekake med bringebærmousse. Deilig sjokoladekake med bringebærsuffle , som er søt, sur og bitter.


En skikkelig myk og saftig sjokoladekake i langpanne er jo noe som veldig mange . Kombinasjonen brownie, ostekake og bringebær er himmelsk, og her kommer en kjapp, enkel og veldig, veldig god kake som du. Saftig sjokoladekake (i langpanne). Noen ganger er det lov å unne seg noe ekstra godt. Denne Pinnen ble oppdaget av Marianne Larsen. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.


Deilig, deilig ostekake laget med sitronkjeks i bunnen og nydelig bringebærlokk på toppen! En myk og saftig sjokoladekake med masse deilig sjokoladekrem, som pyntes med . Lag en deilig banan- og sjokoladekake ! Brownies med bringebærbomber. Iskake med marengs og bringebær laget fra bunnen av uten behov for iskremmaskin!


Oppskrift på sjokoladerullekake med sjokoladekrem og bringebær. Nå har du en skikkelig mektig og god sjokoladekake som holder seg godt . Baking av Aina Larsen. Hjem TRINEs MATBLOGG.


Yoghurtis med bringebær og sjokolade. God sjokoladekake til enhver fest (ChocoLanas matblogg ). Mandelbunn, mørk sjokolade, bringebærgelé , sjokoladetrøffelkrem, marsipan og sjokoladeglasur i kombinasjon gir en fantastisk god smak. Bakt brie kan toppes med mye godt. Her har jeg brukt bringebær som har ligget og marinert seg i honning, balsamico og ristede pinjekjerner. Dette er en fantastisk god sjokoladekake som slår ann uansett hvor den serveres.


Jeg lar meg stadig inspirere av Trines matblogg. Hun har mange gode oppskrifter , og så er de så enkle at selv jeg klarer dem. Gjerne en slags sjokoladekake med bringebær i en eller annen variant.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg