torsdag 31. januar 2019

Saftig brød med kefir

Saftig brød med kefir

Vi har latt innhold av fiber og sammalt rug telle dobbelt opp. Fordi alle rugbrødene i denne testen er sunne og gode alternativer til annet brød , . Vi baker brød med få ingredienser og god hevetid – det gir de beste brødene,. Gjennom vårt utvalg av ulike typer grove brød har du mulighet til enkelt å opprettholde et. Rug gir brødet en fyldig smak, men også saftighet og holdbarhet.


Oppskrift på mettende og godt brød med hvete og rug , hvetekli, linfrø og solsikkekjerner. Med Skumma Kulturmjølk lover vi at dette brødet blir enda saftigere enn . Speltbrød med rug er perfekt brød for heile familien. Utan frø og kjerner og med digg smak av rug er dette ein vinnar både til frukost og matpakken!


Du finner det i TRINES MAT – et smakfullt firkornsbrød med rug , og nå også her . Ingredienser: vann, siktet SPELTMEL, sammalt SPELT (1), SPELTFLAK ( ), sammalt RUG (), siktet RUGMEL (), BYGGRYN (), kuttet . Eltefritt brød med rug , altså! Det ble skikkelig godt. Jeg baker normalt alt brød vi spiser, men har aldri tenkt på å bake uten hvete og rug i det hele tatt. Hvordan er det å bake uten disse . Landbrot er et næringsrikt brød av rug og . Dette er et nydelig speltbrød som hever seg over natten. Et grovt brød bakt utelukkende på spelt og rugmel.


Saftig brød med kefir

Tilsatt havregryn og solsikkefrø. Utforsk denne tavlen til arjnil på Pinterest: Brød. Mange spør meg om oppskrifta på rug - og speltbrødet mitt, så nå kommer det her på bloggen. Like greit det Smile Brødet er av den tunge og . Langtidshevet brød med spelt og rug.


Her snakker vi sunt og saftig! Og som alltid: enkelt! Jeg elsker enkle løsninger, og selv om jeg liker å lage . Brett deigen til et rundt brød uten å bake inn for mye mel. La melet være på utsiden av deigen. Legg brødet på en plate med skjøten ne dryss . Saftig, godt brød som passer til det meste!


Saftig brød med kefir

Med lukten av hjembakt brød i huset øker matlysten umiddelbart. Nystekte brød med favorittpålegg, mitt er brunost, gir mersmak:) Våg deg utpå . Nå er det helg, og det skal bli herlig med fri på alle sammen helt til søndag. I dag har jeg bakt små speltbrød med rug og havre etter ønske fra . Jeg har vært inne å sett på mange forskjellige oppskrifter for speltbrød. Brød er sunt og godt, og er en viktig del av et variert kosthold. Kjøp ditt brød hos Rosenborg Bakeri.


Dette kan du lese mer om hos Opplysningskontoret for brød og korn. Jeg har brukt bygg, rug og hvetemel i dette brødet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg