torsdag 31. januar 2019

Matroskjole strikkeoppskrift

Matroskjole strikkeoppskrift

Hver dag legger vi ut tips om en strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas . SISU inneholder ullgarn og nylon. Superwashbehandlet som gjør dette velegnet til maskinvask. Behagelige plagg til inne og utendørs bruk for. Denne gangen tar vi for oss matroskjolen fra boka strikk fra GustavBerta som kan kjøpes her.


Matroskjole strikkeoppskrift

Strikket matroskjole med søt krage. Fin til festlige lag. Vanlige forkortelser.


M=maske, r=rett, vr=vrang, str=strikk, p=pinne, omg=omgang , vr-bord=vrangbor glattstr=glattstrikk, . Matroskjole og matrosdress. Velkommen til DROPS Design! Noen som vet om en fin matrosdress til gutt i str.


Her finner du mer enn 120. Skal bruke til 17-mai og etter dåpskjolen i dåpen. Kirsten besøker Ryvarden fyr kledd i sin vakre matroskjole. Morten Johansens Bogtrykkeri. Barneportrett av Olaf Nordby.


Oppskrifter fra ulike garnprodusenter. Superkreative Nina Isabell Danielsen, også kjent som mamaknit strikket Fridadrakt med løs matroskrage til (Fra Gustav og Berta) - så kan strikken brukes videre . Vi har fått spørsmål om å legge ut denne . Dette skal brukes på . Gratisoppskrifter fra Nøstebarn. Last ned strikkeoppskriftene som PDF – helt gratis! MATROS KJOLE OG SOKKER TIL DUKKE. Baby born strikkeoppskrifter.


Matroskjole strikkeoppskrift

Glæd en lille dukkemor med en rø strikket kjole til babydukken . På forsiden er det tegn. Et firkantet serveringsbrett laget av kryssfiner og tre. VELKOMMEN TIL MIN NETTBUTIKK HER PÅ EPLA STRIKKESTUGU Eg held til på ein fjellgard i Hallingdal. Deilig sparkebukse strikket etter en blanding av eget hode og gamle mønstre. Heisan igjen:-) Som jeg skrev sist så strikket jeg enda flere plagg til dukken.


Vil du også strikke eller hekle til barn? Se våre søstersiders oversikter over strikkeoppskrifter til barn og baby og hekleoppskrifter til barn og . Min mor ringte nettopp, hun har vasket matroskjolen til min yngste, og den. Ullprogram grader, så burde gått bra - mener jeg strikket den av . Mnsteret kommer i boken vr i mars april. En sd matroskjole til den .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg