tirsdag 18. september 2018

Mariusgenser gul

Denne Pinnen ble oppdaget av lori nelson. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Mariusgenser , hvit, innsvinget damemodell - Side - Foreldreportalen. Bilderesultat for fanakofte gul hvit.


Strikket i silja ullgarn, kan vaskes i maskin. Kofte er beregnet på str.

Ferdigstrikket mariusgenser med rundfelling fra Norsk Flid Husfliden. Vanskelighetsgra Middels. Designer, Unn Søiland. Veiledende pinner, Pinne nr 2½. Nr Marius genser i Smart med isydde ermer og tilhørende lue.


Du kan enkelt endre farge selv. MARIUSGENSER - Unisex - Navy 02. Det har blitt noen Mariuser ett hvert i mange kombinasjoner men denne er.


Den er svært myk og behagelig å ha på, og med ullmix varmer den godt.

Pure Merino er et rundspunnet garn i . Image result for gul mariusgenser. Kjøp originale strikkepakker fra Garnius. Lynrask levering på gensere, cardigans, jakker, kofter og luer. Velg mellom kort eller faktura. Flott mariusgenser håndstrikket i mørk turkis, safran, varm gul og lys blå.


Sterk egner seg like godt til bruksplagg . Du Marius, du Marius! Få strikkegensere har oppnådd en tilsvarende popularitet over så lang ti so. Størrelse (XS-S) M (L) XL (XXL).


Neste gang tar jeg med meg Peer Gynt, mariusgenser og slår av mobilen. Jenta har en genser i sennepsgul. Og mannen har mariusgenser med . Tidligere har jeg strikket.


Han hadde allerede bestemt seg for fargene: gul , oransj og rød. La meg begynne med å si at jeg var del av den gule OL-ringen, altså en av mange små korister . Jeg syntes at fargene i . Bringebærrød mariusgenser.

Med både gul jakke, sko og genser så passer vel denne orange godt også #129505;. I like thisUnlike Like12. Falk er et 4-tråds superwashbehandlet.


Så blir det gul og hvit som mønsterfarge, også tror jeg at jeg avslutter med . Hvis dere ser på bilde nedenfor så har jeg lagt inn gule lus i . Gul strikket genser med mønster i hvit og svart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg