fredag 21. september 2018

Diy julekuler med navn

Her har jeg laget et glasshjerte fylt med hvite fjær og dekorert med blå vinyl. De er ihvertfall vanskelig. Dekorer julekuler med tegninger eller navn. Velg navn og bilde du ønsker på julekulen din, og få gaven levert på døre i god . Eg like å tru at alle er gla for heimelga gaver Så ein kveld eg satt å såg på instagram så kom eg over ei som hadde dekorert julekuler sjølv!


Diy julekuler med navn

Om en måneds tid skal julepynten frem, sier Anna og har allerede så smått begynt å lage nye juleornamenter til hjemmet. Hvert år når de pynter til jul har familien Brady en tradisjon hvor de henger julekuler med navnet til alle familiemedlemmene på treet. Nydelige julekuler med navn og bilde - perfekt som gave og på juletreet! Rød julekule – reinsdyrpar med navn.


Johanne Christins julekrans er laget av rørisolasjon fra Biltema og julekuler og. Slik gjør du det: 1. Finn frem noen gamle julekuler og noen papirsider i en gammel bok. Riv papirsidene i mange . For å lage denne julepynten trenger du farget papir, tynn trå stiftemaskin, lim. Ballen som du ser på . Trykk ut figurer du ønsker bruke fra en treplate med figurer.


Diy julekuler med navn

Gjennomsiktige julekuler – og et eucalyptusjuletre. DIY julekule med landskap. Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Du kan velge mellom ulike motiv, ulike farger på . Velg mellom kule i rødt eller sølvfarge. Instagram posts (photos and videos) - Picuki.


Personlig julekule med monogram og navn. Navn på den ene siden og fødselstavle på den andre siden. Min første jul- julekule med navn og årstall er virkelig et minne for livet Stor glede. Denne artikkelen ble opprinnelig publisert som et blogginnlegg på strikkedesigner Stella Charmings nettside, og er publisert i Løkka med . Mitt navn er Marta og jeg er en jente på år som blogger fra Arendal.


Her kan man gjerne bruke gamle slitte julekuler eller kjøpe nye i hobbybutikken. Vi har laget søte julekuler formet som en pingvin, en panda og en isbjørn. Det er også morsomt å lage navn på stengene ved å tre på bokstavperler.


Den julegaven var helt spesiell, en gave jeg aldri glemmer. Smokkesnor med Navn. Julestrømpe med Navn? Bestemor-Tskjorte med navnene på alle sine barnebarn ble gitt bort i gave til ei. Jeg tenkte at en slik . Flotte julekuler med gjestenes navn setter prikken over i-en på et veldekket og pyntet julebord med lys og edelgrønt.


Diy julekuler med navn

Du kan for eksempel også feste julekuler på kransen hvis du ønsker litt mer farger. I de fleste Europeiske land har feiringen fått et kristent navn som Christmas. Skandinavia har høytiden fått beholde sitt gamle germanske navn jul. I år bruker jeg julekuler til å pynte på pakkene, disse er fra ikea og har ligget uåpnet i flere år, jeg må ha fått et innfall om rosa juletre og ikke fått .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg