mandag 30. oktober 2017

Nellikspiker mot hoste

Blødning i svangerskapet er noe mange gravide kvinner opplever. Ved usikkert funn bør denne undersøkelsen gjentas etter ca uke. Når det befruktede egget implanteres i livmorveggen, forekommer blødning hos -. Det første trimester regnes fra uke 0-i svangerskapet. Hadde en liten blødning i går kveld.


Merket det da jeg var på toalettet.

Ikke noe blod i trusen hverken før eller etter. Men det var friskt rødt blod. Bare når termin uten å ha hatt blødning. Ledende fosterdel (ofte sete) er . En blødning sammen . Dersom du opplever blødning under svangerskapet bør du kontakte lege eller jordmor.


Spontan abort etter uke er mer sjeldent forekommende. Elisabeth beskjeden alle gravide frykter: - Vi finner ingen hjertelyd.

Jeg bestilte legetime da jeg fikk en blødning etter et samleie. Hun var da i sin 12. Klumpen hadde mange blodårer, og legene sa det var stor fare for blødninger. Dagen starter som den slettes ikke skal, med en ny blødning.


Heldigvis stanset blødningen. Har også hatt spontanabort, i uke 10. Ved blødning uten smerter i andre trimester (f.o.m. uke 14) ønsker nemlig.


I går fikk jeg blødning , og den var brun. Jeg er så red har hatt menssmerter i mage og rygg siden fredag. Blødde litt på søndag, brun utflod igår og idag blør jeg igjen. Jeg hadde en ganske kraftig blødning i uke 1 det rant rett igjennom klærne,.


Satt inn spiral (jaydess) uker etter fødsel og har nå hatt den i dager. Blødning og magesmerter kan være tegn på en spontanabort, men husk at man også kan også ha blødninger uten å miste . Blødninger som oppstår sent i svangerskapet kan ha ulike årsaker. Blødningen trenger ikke ha betydning for den videre utviklingen av svangerskapet eller . Fosteret regnes som levedyktig etter 24.


Risikoen er -prosent, avhengig av blant annet morens alder. Legen må gjøre en gynekologisk undersøkelse for å avgjøre om blødningen kommer fra .

Som jeg skrev i ett innlegg for ei tid tilbake så fikk jo jeg blødninger akkurat på dagen inn i uke 10. Panikken slo meg jo, og jeg var sikker på at .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg