torsdag 12. oktober 2017

Aktiviteter i 30 årslag

Jeg og en venninne skal feire -årsdagen vår om noen måneder. Tenker du aktiviteter som alle gjestene skal delta på? Vennskap og sosiale relasjoner innlegg 25.


Selskapsleker for voksne - Høytider og spesielle. Generell debatt innlegg 5. Bursdagsleker - årsdag - Sosial prat og humor innlegg 4.

Flere resultater fra forum. Fellesforum › Anonymforum - Skravle PARTY-LEKER til års lag ? Skal i års lag til min beste venninne og må finne på noen leker eller noe ! Hun holder på med ekstrem sport , og er med på det meste, men . Hvordan feiret du -års dagen? Morsomme leker til års feiring?


Foreldreforum - Klikk innlegg 26. Forslag tilhva jeg kan servere.

Nå har vi noe å holde oss sysselsatt med i kveld! Vil tipse om en ubergøy lek . Nå skal det sies at jeg elsker å pynte meg, da. Skal dere deles inn i grupper som gjør vær sin aktivitet , eller skal alle være. Jeg var på 60- årslag i oslo med Avis bilutleie nylig. Voksne kan ha mye moro med selskapsleker.


Her får du tips til leker som garantert løsner opp stemningen. Noen av disse som passer veldig bra til konfirmasjon? Det var jo kjempegode aktiviteter.


Jeg skal arrangere en årsdag i en hytte for omlag personer. Først skal vi servere Bacalao som forøvrig er helt nydelig Dresscoden er . Denne krever ingen forberedelse og passer for liten og stor… Lek nr 30. Idebank for aktiviteter til barnebursdag Ideen med aktiviteter er at barna skal ha det morsomt, dette bør ligge til. Ute kan man gjerne stå 20- 30meter unna.


Hei Er en gutt på år som skal feire sin årsdag sammen med gjester. Både gutter og jenter. Jeg har leid et lokal med en .

Alle har nok ikke plass til like mange gjester som Per Christian hadde i sin egen - årsdag. Da var det vel cirka 4–5gjester. Jeg og moren min skal feire bursdag sammen og får en del gjester. Vi lurer fælt på hva vi skal ha som underholdning. Hei jenter :) Sitter her og tenker over hvordan jeg skal feire min store 3-årsdag som er i juli.


Er derfor ute etter å få masse ideer! Tid: – min – alt etter ønske. Ingredienser: en mindre stol enn antall personer. Vi gjør: Alle setter seg på stoler i .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg