onsdag 23. mars 2016

Krokodillekake

Krokodillekake på muffins. Muffins kan med letthet (samt masse grønn glasur og et par Oreo-kjeks) bli en råflott krokodille. Nevø år - krokodillekake.


Tenk - nevøen min er allerede fylt år, og jeg lagde den 4. Han liker det meste av barne-tv . Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.

Create your website today. This site was designed with the. Denne Pinnen ble oppdaget av Fride Loy. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Mugabe feiret med krokodillekake.


Kaketuppa Sagveien a. Alle rettigheter reservert. For en fantastisk krokodillekake , Apan!

Seigmennene, er det alle den har spist? Det kan hende jeg blir nødt til å kopiere ideen din en gang. Slikkepott added a new photo to the albuBARNE BURSDAG:. No photo description . I morgon tidleg skal eg bake ei kake som vil gjere min trassparate son nøgd.


Han har tinga ei kake som skal sjå ut som ei . Description: Kunstferdige kaker. Bursdag, bryllup, jubileum, festivitas. Keywords: kaker, kunstkaker . Vi skulle i 10-års dag til Tobias. Jeg ville lage en kul kake - med krokodiller og gele.


Sjokoladekake kledd med marsipan. Klikk her for å se data om dette nettstedet. Eg ønskar meg krokodillekake , sa Thea då me planla bursdagsfeiringa hennes.


Og gleda var stor då ønsket hennes gjekk i oppfyllelse i dag ☺️ Den flotte . Det har vært en super dag med gaver, bursdagssanger på spotify, herlig lek, krokodillekake og koselig familieselskap med teaterforestilling . Kristine Weber - Ny dag, ny feiring!

Dekorer krokodille kake med grønn-farget frosting. Ulike nyanser av grønt kan brukes til å lage krokodille tilbake rygger hvis ønskelig. Bruk brune godteri-belagt. Silver, black and white.


Victoria secret cake fb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg