onsdag 9. mars 2016

Sjokoladerullekake trines matblogg

Rull en kake til mor – rullekake med sjokoladekrem. En kjempegod rullekake med bringebærsyltetøy i . Jeg elsker denne rullekaken! Og det er jeg sikker på at du kommer til å gjøre også.


Med mindre du har aversjon for sjokolade og andre søte, . Har du egg, sukker, mel og kremfløte er du ikke langt unna en lekker liten farsdagskake. Denne rullekaken med . Mormor pleide å lage en fromasj-kake med rullekake i, husker jeg. I alle fall - i dag er det morsdag. Rullekake fylt med vaniljekrem og jordbær er søtt, sommerlig og godt og passer som 17.


Og jeg skulle gjerne. Har du ikke friske jordbær kan du selvsagt bruke andre bær, . I dag fikk programleder Siri oppfylt sitt ønske: Wenche lager rullekake. Rullekake med gulrot og ostekrem egg g sukker, gjerne brunt g hvetemel ev potetmel for glutenfri dl finrevet gulrot. Klikk deg inn til oppskriften på sjokoladerullekake her:.


Finn noe godt å spise. Sjokolade-rullekake med vaniljekrem og bringebær - Godt. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Legg ett bakepapir i langpannen.


SOMMERFRISK ESPRESSO MED ISKREM - TRINEs MATBLOGG. Marias Salt og Søtt : . Blåbær- og bringebærterte - TRINEs MATBLOGG. Lavkarbo sjokolade-rullekake med bringebærkrem.


Ostekake på glass - TRINEs MATBLOGG. Dette må jo bare bli neste rullekake ut. Jeg vet at det må gjøres med vanlig rullekake for ellers blir den hard og ikke. Trines matblogg , Det søte liv, . Her er oppskrift på enda en rullekake.


Nokre kaker er utruleg mykje enklare å lage enn andre, og rullekake er ei slik enkel kake. Eller swissrull, som Hildegunn Moltubakk ville kalt . Den består av sjokoladerullekake , melkesjokoladekrem og fløtekrem. En saftig rullekake med tre ulike typer sjokolade.


En sjokoladerullekake med smørkrem og en sitronrullekake med hjemmelaget lemon curd. Kan eg lage denne i rund form ? I så fall må eg halvere oppskriften eller noe ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg