tirsdag 17. november 2015

Heklet babyteppe drops

Sitteunderlag i forskjellige farger og motiver. Heklet, tovet og filtet motiv. Perfekt til turer i skog og mark, i bilen eller ute på trappa med en kaffekopp i handa . Skjem bort minsten med dette nydelige Deluxe babyteppe.


Det er heklet i Twirls Deluxe som er 1 bløt bomull i fantastiske fargekombinasjoner.

Et forsiktig tovet teppe i ren ull blir tett og mykt. Garn Järbo Gästrike eller tilsvarende garn som har masker i strikkefasthet på pinner nr – 5 . Posts about toving written by gunnhild. Strikket babyteppe til nyfødt jente. Dette skulle i utgangspunktet verte eit babyteppe. Men, det vart ikkje ferdig til babyen kom… Men . Deilige tynne alpakkasåler som lett kan klippes til skostørrelsen din.


Vi har lagt ett tynt gummibelegg på baksiden som gjør at de ikke sklir i skoen.

Så var det strikkedilla igjen! Dårlig med bilder enda, men har ikke ligget på latsiden! Har strikket babyteppe som er tovet.


De siste månedene har det vært mye hysj hysj og hemmeligheter på jobben min. Babyteppe i babyull, natur, mellombrun, beige og rosa fra Sissels. Denne Pinnen ble oppdaget av Jorun Thorsvoll. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Alle våre strikkepakker inneholder oppskrift og komplett garnforbruk til ønsket størrelse.


Du kan selv bytte ut fargene i strikkepakkene etter du har valgt størrelse. Tovet babyteppe handmadebysynnove. Veldig enkelt, men også utrolig tidkrevende. Opprinnelig datert 26.


Bollene er tovet , og det gikk mye lettere enn jeg hadde trodd. Jeg prøvde først å håndtove dem i vasken, for jeg . Jeg hadde en del rester av Eskimo garnet, og strikket da lengder på pinner nr som jeg sydde sammen, og tovet. Det ble litt hardt tovet , så jeg . Men så fikk jeg låne strikkemaskin av ei tante.

Oppskriften er fra SandnesGarn. Motivene er heklet og sydd på etter at teppet ble tovet. Disana tasser med borrelås i økologisk tovet merinoull lilla.


Disana babyteppe i økologisk merinoull lilla rose. Boken BABYTEPPER av Marta Skadsheim Torkildsen inneholder unike, egendesignede tepper, og også koseposer og tepper for premature barn. Tova løvesitteunderlag med håndtak.


Løvevotter i tovet ull. Badetøy til Baby Born. Stripet strikkehøne i svart. Tema Babytepper og Hentesett. Vintage heklet babyteppe. Størrelse: Ca x 1cm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg