torsdag 21. mai 2015

Hvorfor slutte å røyke

Fuglemammas omslagsbody. Da jeg begynte å strikke denne bodyen var målet å bli ferdig før Olivia skulle melde sin ankomst. Endelig kommer det et nytt innlegg.


Har hatt denne bodyen klar en stun men ikke blogga den. Var rask å strikke . Dog synes jeg at oppskriften var noe komplisert og med uttalt .

Bare å bruke som dukkeklær? Images on instagram about fuglemammasomslagsbody. Images , videos and stories in instagram about fuglemammasomslagsbody. Silkeull frå nøstebarn.


Strikket på pinner ,for å få. Utgangspunktet var nøster . Myk start av May B. På ermene skal man ifl oppskriften felle to masker hver 3. Dette blir da et sinnssykt langt erme?

Langhelle finnes det mange oppskrifter på. Og hvilket garn ville du brukt til den oppskriften ? Sidan denne vesle karen ikkje hadde så mykje kle i rett størrelse bestemte eg meg for å strikke eit plagg. En liten omslagsbody i alpaca-ull.


Bakstykke og forstykker skulle strikkes i én del, og så skulle man hente . Jeg har strikket den i str . Og bestemor på besøk for å leke med ungene. Kjempe fine oppskrifter , jeg strikker bare flere og flere, er så mange fine. Er det lov å spørre hvor du har hentet oppskriften til den nydelige babybodyen? De ble herlige, begge to.


Oppskrift : Fulgemammas . Gavemakeriet: Marihønegenser - oppskrift på genser og bladdekor. Link til gratis oppskrift på prinseteppe . Husets minstemann døgn gammel i sin deilige body). Jeg strikket min versjon med to sett knapper i . Montering og ermer: Se oppskriften foran. Da var familien tilbake i. Det passer jo bra når oppskriften heter mykeste myke jakke :) Den ble nok litt .

Denne Pinnen ble oppdaget av Karina Rohde. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg