torsdag 22. august 2019

Klarsynt medium

Ikke alle vet forskjellen mellom klarsynthet og mediumskap. Noen av dem som kaller seg medium kan ha mest evne til å være klarsynt. Medium , Mange ganger kan det være vanskelig på egenhånd å ta de rette valgene.


Et medium kan være ditt bindeledd til den andre siden. Jeg driver Krystallen alternative senter i Trondheim.

Entreprenør, forfatter, og spirituell lærer. Kjent fra Åndenes makt på . Velkommen til en trygg og seriøs samtale med taushetsplikt. Klarsyn, Reading og Healing. Det har vært en lang og til tider strevsom prosess. Jeg heter Maria Meisfjord og bor i Oslo.


Synske evner har jeg hatt hele livet.

Det er en fantastisk gave jeg har fått, som jeg setter stor pris . Tone Marie Berge (50) er klarsynt medium. Helt fra hun var liten har hun hatt evner, men det tok år fra hun første gang så en person fra åndeverdenen til hun . Mitt navn er Christina. En medium reading innebærer at Antonette oppretter kontakt med.


Medium på skolebenken på Intuisjonsskolen Gründer av Intuisjonsskolen i Oslo Grethe. Løvås møtte klarsynte Anna Elisabeth Westerlund på . Olav Moldestad klarsynt Medium. Mine medfødte evner bruker jeg til å hjelpe deg i ditt liv. Jeg har en sterk kanal til åndeverdenen.


Jeg er jordnær og profesjonell. Pamela Serene Fornell tilbyr readings på Frogner i Oslo. Som medium kan hun sette deg i kontakt med dine nærmeste på den andre siden.


En klarsynt person har fått en gave, og kan velge å bruke denne gaven. Alle medium er klarsynte , men alle klarsynte er ikke medium.

Reading er en klarsynt avlesning av energiene rundt deg, hvor all informasjon om deg er . Ja, slike barn har mange navn, men mange vil nok mene at navnelisten over mangler ett navn til: bedrager. Mine evner er medfødte og jeg er klarsynt medium og healer. Jeg bruker ingen hjelpemidler. Vil du vite hvem dine engler og . Se hele profilen på LinkedIn og finn . Elvira Maria har jobb oppført på profilen.


I den forbindelse vil vi bruke både kjente medium som besøker oss, og medium som vi utdanner selv. Vi holder kurs på tre nivåer med klarsyn og kanalisering, . Jeg ser forti nåtid og fremtid samt tidligere liv. Har sett hele livet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg