onsdag 1. august 2018

Tips til mat på jentekveld

Enkel mat til jentekveld. Det er lite som er hyggeligere enn å invitere til venninnekveld på en vanlig hverdag. Men hva skal du servere for å unngå at det blir mer . Jeg skal ha jentekveld og sliter med å komme på hva jeg kan servere til middag.


Føler ikke jeg har landet på noe enda, så flere tips ønskes! Lettvint god mat til jentekveld !

Flere resultater fra forum. En gjeng venninner eller kompiser innom på en ukedag? Noen kaller det klubb, andre sier syforening eller kveldsmat. Noe enkelt,billig men godt? Anonymforum - Skravle.


Skal ha jentekveld hos meg og vil servere mat. Jeg trenger tips til lett servering som tar minimalt med tid å lage, gjerne noe jeg omtrent kan . Noe av det mest beryktede og mytebelagte jenter gjør, er å ha jentekvelder med venninner. Hva skal jeg lage i kveld?

Kommer to venninner på besøk. Noe lett altså, ikke full middag. Servering jentekveld ? Trenger tips til rask middag i travle hverdager 11. Mat: Slik lager du deilig tapas på minutter! Mat til jentekveld 28.


Her er tips til hvordan du snekrer sammen et velsmakende tapasbord på. Her finner du oppskrifter på småretter du kan servere som forrett eller sette på tapasbordet eller koldtbordet. Oppskrifter til alle anledninger! Sunn - rask - familien - kos - gjester - tradisjon.


Kunnskap om kjøtt og egg, oppskrifter og tilberedning av mat finner du på . Det kan for eksempel være ost og kjeks, eller dere kan grille . Egentlig hadde jeg tenkt til å lage ovnsbakte småpoteter med havsalt . Grønnsaker og dip har jeg allerede servert Hjelp meg! Da skal jeg gi deg noen tips til klubbretter du kan lage dagen i forveien. Er du usikker på om gjestene dine liker sterk mat er det lurt å lage . Tips til hva du kan servere på jentekveld - Hannehome hannehome.


Det er hyggelig å invitere til jentekvelder , men det er ikke alltid like lett å vite hva du skal servere.

Gjerne skal det være litt lettvint også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg