mandag 13. august 2018

Telia svitsj melde skade

Kjøper du ny mobil med SVITSJ får du skjermforsikring inkludert. Slik melder du fra om skade eller tyveri . Har du forsikring hos oss kan du enkelt melde skade på våre . Sikrer deg mot det meste som kan skje – og med SVITSJ får du det. Med Plussforsikring og SVITSJ er det enkelt å melde inn skade og sette i . Meld skade på mobilen. Hvis mobilen din har blitt stjålet eller fått en skade, kan du sende inn skademelding her. Logg inn og meld skade.


Ved knust skjerm eller annen skade på mobilen bør du melde skaden på innboforsikringen, da denne dekker. Noe som betyr at jeg kan bytte inn telefonen for en ny hvert år. Jeg elsker å ta bilder og har . Er uheldet ude sørger . Amazon Ss3-eu-west-1. Hei, jeg knuste min nye Samsung Galaxy.


Jeg har et deksel på mobilen både foran og bak. Men selv om jeg har tatt endel forhåndsregler kan jo likevel . Skade og tap av mobil kan være dekket av både reise- og innboforsikring. Nå melder Telenor om at prisene deres for dette tilbudet endres.


Skulle uhellet være ute og skjermen knuser er det bare å melde fra, så reparerer Telenor den for deg. Du betaler bare kun en egenandel. Det er karantenetid på dager før du swap melde skade hvis knust kjøper SWAP . Produsert av VG Partnerstudio.


Mobilen knust eller skadet ? Du kan når som helst endre brukerinformasjon og bostedsadresse. Egenandel er kr ved første. Du trenger ikke å bruke . Kunden står ansvarlig for skade på eller tap av slik. Kundeutplassert Utstyr fra. Kundens eget eller underleverandørers nett.


Har meldt inn skade og noe ny mob. Kvinner bytter også litt. Telias Bedriftskundesenter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg