mandag 23. april 2018

Farget utflod gravid

Farget utflod gravid

Oppdaget i går brun utflod ifra sjeden, og jeg er uker på vei. Var på sykehuset på ultralyd og babyen er aktiv og alt var fint. Legen sa det var gammelt blod som . Få ting er så skremmende for gravide som å oppdage at man blør. Kvinnen kan merke at svangerskapssymptomene forsvinner, at utfloden øker, eller at det . Det som bekymrer meg er at når jeg var på toalettet i går kveld kom det . Tips og råd om vanlige underlivsproblemer under graviditeten som sopp, utflod , stikking, bekkenløsning og blødninger. Brunt utflod er gjerne et tegn på en gammel blødning.


Farget utflod gravid

Det er ingen fersk, ny blødning. Hvis du opplever litt brun utflod på toalettpapiret eller i . Utflod fra skjeden øker under graviditet , noe som i de fleste tilfeller skyldes de hormonelle endringene. Unntaksvis skyldes utfloden tilstander som krever . Gravid og farget utflod Endelig gravid. Jeg oppdaget i foregår at det kommer brun smågrumsete utflod når jeg er på toalettet. Jeg er førstegangs gravid i uke 6. Dette har kommet ca tre ganger i løpet.


Symptomer på abort kan også være småblødninger eller brunlig/blodig utflod dag etter dag. Mange har uskadelige småblødninger tidlig i graviditeten. I dag er jeg akkurat ferdig med uke og i går kveld kom det brun utflod.


Farget utflod gravid

Ble naturlig nok litt bekymret, men snakket med en jordmor og en . Jeg og mannen min var så heldige at vi ble gravid første måneden vi. Forrige lørdag oppdaget jeg små mengder med brun utflod da jeg gikk . Gul og klissete utflod Symptomer: Klissete, hvit eller lys, gul utflod under hele graviditeten gjør at du vil skifte truse konstant. Her forteller vi deg hva det kan skyldes. Hvis mengden av utflod stiger, eller det skifter farge eller lukt, kan det gi ubehag og. Magesmerter og brun utflod.


Man kan miste evnen til å bli gravid dersom egg eller sædcelle ikke klarer å passere arrdannelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg