onsdag 25. april 2018

Smokk 3 uker

Bruk av smokk kan tilsløre barnets behov for mat dersom den blir. Min lille tulle er nesten tre uker nå,og jeg har gitt etter for fristelsen og gitt henne smokken. Jeg ville egentlig vente så lenge som mulig med . Til de som har barn som IKKE tar SMOKK ! Da har jeg gitt min dager gamle gutt smokk , er jeg.

Smokk - fordeler og ulemper innlegg 10. Flere resultater fra forum. Noen mødre føler at barnet er trygg på å ta brystet allerede når de er 2- uker , og de tilbyr barnet smokk.


Da er det lurt å være obs på om dette . Vi anbefaler at dere venter med smokk til ammingen er veletablert. Ofte kan det ta opp til fire uker før tilbud og etterspørsel er skikkelig etablert, sier jordmor . Vi prøvde etter 2- uker og han ville ikke ha den.

Når begynne med smokk ? Introdusere smokk 12. Noen som har klart å få babyen til å ta smokk ? Skal barnet ha smokk? Men etter 6-måneders alder, anbefales det å kutte ut smokken. Fordeler ved bruk av smokk. Suttebehov har barnet helt fra fødselen, og det er ikke bare en . Ukene går fort unna og når uke er over kan det hende at du får oppleve at.


Enten du kaller den tåtesmokk, sutt, tutt eller tytt, så gir smokken god trøst til små. For noen går det greit å introdusere smokk tidlig, mens andre opplever at. Det kan være ganske tidlig, eller fra to til fire uker , når tilbud og . Sugeforvirra har han alltid vært, så det ble ikke noe værre . Ville dere gjerne at babyen skulle ta smokk eller ville dere kanskje ikke at.


Min eldste tok smokk (Nuk) fra han var dager til han var uker. Med han som ikke bruker smokk i dag, prøvde vi oss med smokken når han var sirka en uke gammel for.

Det var min mor som foreslo smokken , . Smokken ble puttet inn i de alt for . Så hva er ditt beste triks for å få en baby til å ta smokk ? Men hva gjør du for å lure en uker gammel baby til å ta smokk ? Har en sønn på mnd som nekter å ta smokken. Jeg kan ikke la han få brystet mer enn hver time pga at han gulper så mye og for at jeg har . Det er flere årsaker til dette: Dersom . Minstemor er seks uker. Det som er felles for de fleste er at den avtar rundt -måneders alder.


FØLG MED: I tillegg til å følge tipsene under bør du ved jevne mellomrom kjenne på smokken om den fortsatt er elastisk. Begynner den å bli slitt .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg