torsdag 19. april 2018

Fuglemammas omslagsbody oppskrift

Fuglemammas omslagsbody. Istedet for trykknapper som det skulle være i oppskriften har jeg . Bodyen er strikket i Lanett fra Sandnes Garn. Her er oppskrift på fuglemammas omslagsbody.


Har så lyst å kjøpe.

Håndarbeidstrå hva lager du til babyen? Strikket omslagsbody 1. Dere som har strikket fuglemammas omslagsbody 19. Flere resultater fra forum.


Den er strikket med silkeull fra Nøstebarn i en helt nydelig . Men de ser jo isydde ut fra oppskriftens side . Garn: Nøstebarn 2-tråds merino.

Silkeull frå nøstebarn. Oppskrift frå boka . Myk start av May B. Utgangspunktet var nøster . På ermene skal man ifl oppskriften felle to masker hver 3. Dette blir da et sinnssykt langt erme? Langhelle finnes det mange oppskrifter på.


Og hvilket garn ville du brukt til den oppskriften ? Sidan denne vesle karen ikkje hadde så mykje kle i rett størrelse bestemte eg meg for å strikke eit plagg. En liten omslagsbody i alpaca-ull. Bakstykke og forstykker skulle strikkes i én del, og så skulle man hente . Jeg har strikket den i str . Og bestemor på besøk for å leke med ungene. Kjempe fine oppskrifter , jeg strikker bare flere og flere, er så mange fine.


Er det lov å spørre hvor du har hentet oppskriften til den nydelige babybodyen?

De ble herlige, begge to. Gavemakeriet: Marihønegenser - oppskrift på genser og bladdekor. Link til gratis oppskrift på prinseteppe . Husets minstemann døgn gammel i sin deilige body). Da jeg begynte å strikke denne bodyen var målet å bli ferdig før Olivia skulle melde sin ankomst. Endelig kommer det et nytt innlegg.


Var rask å strikke . Jeg strikket min versjon med to sett knapper i . Dog synes jeg at oppskriften var noe komplisert og med uttalt . Bare å bruke som dukkeklær? Images on instagram about fuglemammasomslagsbody. Images , videos and stories in instagram about fuglemammasomslagsbody.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg