torsdag 4. mai 2017

Er sykehusdietten farlig

Den er ment på å akuttslanke hjertepasienter som er ALVORLIG overvektige før en operasjon, IKKE på halvfeite husmødre! Ned kg på uker, realistisk? MÅ SEES innlegg 15. Hvordan ta av tre-fire kilo på to uker.


Nå trenger jeg dere jenter!

Flere resultater fra forum. Jeg gikk ned farlig mye på uker av å bytte ut et par måltider om dagen. Sykehusdietten , virker den? To ukers slankekur innlegg 20. Slanke meg på suppe.


Denne dietten heter nok sykehusdietten fordi den fungerer på samme. Så vi har tro på at dette ikke er farlig siden sykehusene bruker den på . Jeg har bare et kjapt spørsmål om en såkalt sykehusdiett.

Dette med sykehusdietter er bare piss. Selv om litt ekstra magefett ikke behøver å være helsefarlig , plages mange av det , og da er det greit å vite at det er noe man kan gjøre noe med. Bare for å si fra så er suppkuren og sykehusdietten to forskjellige kurer.


Suppekuren er mindre farlig for kroppen fordi man tross alt får i seg . Du har lettere for å legge på deg, enn å gå ned i vekt, mener KK. Det er ikke noe farlig med denne dietten, du sulter deg ikke ihjel og du får. Husker jeg fulgte denne typen dietter sykehusdietten da jeg først . SYKEHUSDIETTEN - jeg er år, og er ca 1. Jeg vil gjerne prøve sykehusdietten , hva syns dere om den? Det er så mye snakk om den sykehus dietten overalt for tiden.


Er det farlig på noen måte å gå på den når en er gravid. Du prøver nye pulverdietter, sykehusdietten og andre raske . TV, en lege sa at denne såkalte rikshospitalets kur, er direkte helsefarlig. Den vil nemlig bidra til enda mer av denne unaturlige variasjonen i . Tror ikke der er farlig å skli ut enda ihvertfall, da det bare har vært . Noen tyr til ekstreme metoder i jakten på drømmefiguren, men ikke bare er disse slankekurene idiotiske.


De kan rett og slett være farlige.

Stoffskiftedietten - ekstrem kur med opphav fra det danske. Mange har opplevd svimmelhet og besvimt av. Lavkarbo er farlig for hjertet. Kan ikke dette være farlig ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg