fredag 15. juli 2016

Sy hårstrikk

Produktbilde kr 15-. Jule - forkle med nisser. Jeg har alltid likt best å sy uten mønster. Fra å sy plagg av refleksvester og gamle duker på Symesterskapet til å. Wigdis, som var med på turen, er sydame og fikk lært de å sy omslagsbukse og omslagsskjørt.


Oppskrift på omslagsskjørt og liten veske.

Du trenger ikke å lage alt du. Det er blitt funnet et omslagsskjørt i rutete mønster. Gi oss nummeret i kommentarfeltet. Vi legger snart ut alle Burdamønstre også.


Sy ditt eget omslagsskjørt #129505; Kan sys av gamle gardiner, duker, sengetøy og annet♻️ Passer både for. Bli med å sy omslagsskjørt fra Stoff og Stil. Jeg viser deg hvordan jeg endrer passform på et mønster, og.


Hjelpes, i går fikk jeg det så travelt som jeg aldri har hatt det.

Jeg fikk laget film om hvordan tegne mønster til helvolang skjørtet, og så fikk vi . Jeg og Ingrid Vik Lysne selger det i nettbutikkene våre. Jeg er utrolig takknemlig for at så mange viser interesse for og ønsker å sy jakken vi har . SYOM - forny garderoben din med enkle grep. Fra gammal duk til barnekjole.


Her er et utvalg til inspirasjon – sy den selv. Om du ikke vil sy et helt plagg, syr du bare kappen, og henger den løs oppå en tubetopp, en singlet . Er det egentlig lurest å bare kjøpe festlige stoff og sy passende . PASSER TIL ALT: Kaya Lie (t.v.) har kledd Kathrine Sørland (t.h.), som er fashion advisor i Lindex, i et rødt omslagsskjørt som hun styler opp og . Etter mange timer bak symaskinen kan jeg nå sy hva som helst. Sy bukse etter mønster og tilpass den til din kropp! SY omslagsskjørt fra SS.


Lørdagen går til å fullføre konstruksjonen, klippe mønsteret ut, og sy sammen et . Her viser jeg steg for steg. Har du lyst til å sy babynest? Også en ganske enkel sak å sy , men veldig morsom med det . Mitt mål med sykursene er at stadig flere skal sy selv og oppleve gleden i det å.

Dropp omslagsskjørtet , det blir jo uansett bare hengende. Kult å sy – interiør, vesker, klær av Grete Gulliksen Moe (Innbundet) . Klippet forskjellige deler for henne (mamma lever av å sy !) og testet et . Jeg begynte å sy som resultat av en frustrasjon over at jeg ikke fant ting jeg ville ha, og en en vill ide som festet seg i april. Her finner du gode og enkle symønstre til dame fra Onion og Made by Runi.


Sy klær selv enkelt og greit med våre mønstre. Kontakt oss, så hjelper .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg