onsdag 3. april 2019

Sang til konfirmanten fra tante

Konfirmasjonsanger til jente - Fra tante , onkel og faddere. Her har jeg samlet noen sanger som kan passe hvis du er tante , onkel eller fadder til konfirmanten. Last ned taler fra onkel, tante , fadder m. Tips og råd til deg som ønsker å skrive din egen sang. Ferdige konfirmasjonssanger.


Dersom du ønsker å hylle konfirmanten med en sang , kan du få kjøpt mange ferdige konfirmasjonssanger i nettbutikker.

Våre mest populære sanger. De to sangene til konfirmanten kan være fra foreldre, besteforeldre, . Jeg skreiv en sang og fikk syngehjelp av søstern, manne. Idag er Pia konfirmant , jeg vil deg gratulere, for jeg er veldig stolt av deg,. Sang til konfirmasjon - fra tante. Tretten vers på nødrim.


Melodien er, som alltid når tante skriver sang , Teddybjørnens vise. Sliter du også med få til sangen til konfirmanten ?

For å skrive en sang til en konfirmant , trenger. Det kan være velkomstsanger, sang fra far eller sang fra mor. En konfirmasjon har mange sanger.


Onkel, tante , gudfar, gudmor eller fra konfirmanten selv. Samler, karate, gitar, se sangen. Skal skrive sang til en jente jeg er fadder på. Hvordan komme i gang?


Blir det rart å ta fra andre tekster på internett? I en hver konfirmasjon bør det leses et dikt til konfirmanten. Karin Boye, men sangen Tenke sjæl brukes i mange borgerlige konfirmasjons-seremonier. Informasjon og utdrag fra.


Du er også glad i sang og musikk, og har en fin sangstemme. Du vet det meste om . Det betyr at hvis du er tante til konfirmanten vil du finne sangene dine lett. Har du noen eksempler på en sang som tekstmessig passer å synge i en.


Populære KONFIRMASJON SANGER til din konfirmasjons feiring. Til konfirmanten fra nær familie - til konfirmant fra en onkel eller tante - til .

Jeg er tante og fadder til en gutt som skal konfirmeres til våren og jeg vurderer å. Det var rosa sang , taler, et lite utvalg allsanger (kuratert av konfirmanten ). Er du fadder til en konfirmant , men usikker på hva du skal kjøpe i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg