onsdag 28. november 2018

Når kommer posten til meg

Ja, jeg vet det er en filleting. Og ja, jeg er hjemme i babypermisjon. Jeg irriterer meg nemlig litt over at posten her ofte kommer så sent. Anonymforum - Skravle. Når kommer posten hos dere?


Flere resultater fra forum.

Hjelp og kundeservice på posten. For å tilby deg ekstra service og hjelp kan du chatte med vår digitale medarbeider. OT-baren - Diskusjon. Er det noe tidspunkt på dagen når posten skal ha kommet? Regner med at man ikke.


Hos meg kommer det i ett-to tida ;) Men kommer vel helt . POSTEN VIL KUTTE YTTERLIGERE: Norske postkasser er tomme for brev to dager i uken. På meg virker det som om posten er blitt en etat helt uten styring.

Men når det ikke er han men noen av kolegaene hans så kommer posten rundt halv tre på . Jeg er sikker på at jeg kommer til å dø av kjærlighetssorg, siden jeg er så trist og har et så forjæv. Når pleiet postmannen å komme med posten ? Innbiller meg at leveringsfristen normalt er kl. Post i butikk - Når får dem levert pakker?


Posten - når kommer brevet frem innlegg 7. Men trailerne til Frigo kommer fra Trondheim. Dette er meningsfylt, og jeg koser meg når jeg. Jeg merket meg det nye tilbudet digitalt frimerke, som går ut på at man velger noen . Slik fungerer det - småpakker. Ved bestilling får du en kode. Skriv koden tydelig på pakken.


Legg pakken i postkassen eller på dørmatten før klokken 23:00. Det kommer frem i høringssvaret de har sendt til. Send pakker - fra meg til deg. Når du skal sende en pakke, er det viktig at den er pakket inn så den tåler transport.


Les gjennom våre tips . Gjør som 1andre og skriv en anmeldelse av Posten.

Erfaringen din fører til bedre valg når man handler. For en stund tilbake skulle det leveres en pakke hjem til meg. I postkassen kommer derimot fakturaen på tolldeklarasjon - levert på . Når man sjekker postkassa og den er tom er det to muligheter;. Uka etter kom det brev til meg fra Posten. For når man kommer inn på nettsiden, som nærmest er et speilbilde av . I nettdebatten til denne saken kommer det frem at mange har opplevd.


Jeg venter fremdeles på en presang en venninne sendte meg for 3–år siden. Når det gjelder pakker eller brev med verdier, anbefaler jeg å bruke en verdisending. Jeg syns norgespakke med sporing kommer og går usedvanlig raskt for tiden.


Jeg drister meg til å dra denne spøken i en alvorlig sak, - selv om det. Den er ikke kommet fram, og når jeg sporer den, får jeg beskjed om ikke funnet. Kanskje kommer den en dag til rette og så viser det seg at jeg har .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg